🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27831.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جنگ هسته‌ای با اینتل؛ پردازنده جدید AMD با ۶۴ هسته از راه می‌رسد

اینتل طی یک دهه گذشته بر قلمروی پردازنده های کامپیوتر حکمرانی کرده اما AMD با معرفی چیپستی بی‌رقیب در ماه های پیش رو آنها را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید. برخی منابع آگاه مدعی ...

اینتل طی یک دهه گذشته بر قلمروی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - پردازنده های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - کامپیوتر حکمرانی کرده اما AMD با معرفی چیپستی بی‌رقیب در ماه های پیش رو آنها را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید.

برخی منابع آگاه مدعی شده اند AMD اواخر پاییز سال جاری از پردازنده تردریپر جدید با ۶۴ هسته و ۱۲۸ ترد رونمایی خواهد کرد که قدرتی شگفت انگیز را به دنیای کامپیوتر تزریق خواهد کرد. در حال حاضر بزرگترین پردازنده تردریپر این شرکت W2990X با ۳۲ هسته است و دو برابر کردن این تعداد کار ساده ای نخواهد بود.

AMD برای CES 2020 هم محصولات دیگری را آماده کرده

این پلتفرم فعلا X599 نامیده شده اما - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - پیش از معرفی نام آن تغییر خواهد کرد. هرچند هنوز اطلاعات دقیق در مورد کلاک یا توان گرمایی این چیپست ارائه نشده اما - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - ظاهرا سوکت آن با مدل های فعلی تفاوتی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - ندارد و می توان در مادربوردهای TR4 با یک آپدیت بایوس ساده از ان استفاده کرد. هرچند این شرکت در  محصولات سری 3000 رایزن از لیتوگرافی ۷ نانومتری استفاده کرده اما بعید نیست این محصول را بر پایه معماری ۱۴ نانومتری خلق کند. تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان

با توجه به سابقه AMD در قیمت گذاری منصفانه احتمالا این محصول هم قیمتی بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت که آنرا به یکی از مقرون به صرفه ترین پردازنده ها برای ورک استیشن ها و دیگر سیستم های پردازش سنگین تبدیل می سازد. از دیگر کاربردهای این پردازنده می توان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - به کلاسترهای محاسباتی و سرورهای خانگی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - نیز اشاره کرد. برای مقایسه کافی است بدانید که پردازنده ‍‍‍۱۸ هسته ای اینتل ۱‍۸۰۰ دلار قیمت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - دارد؛ بنابرین زمانی که رقیب ۶۴ هسته ای ۲۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد طبیعی است کمتر کسی سراغ گزینه اول خواهد رفت.

بر اساس این گزارش AMD قطعا تا پیش از پایان سال جاری از پردازنده تردریپر جدید رونمایی خواهد کرد چرا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - که برای CES 2020 نقشه های دیگری در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آستارا استان گیلان - سر دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارمیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم شما منطقه روستای بیجاربین آستارا هم اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در روستای بیجاربین شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone