🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27832.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تلاش روسیه برای تاثیرگذاری در انتخابات اروپا از طریق شبکه های اجتماعی

کمیسیون اروپا با انتشار گزارشی مدعی شده برخی منابع متصل به روسیه، با استفاده از شبکه های اجتماعی قصد داشتند روی انتخابات پارلمان اروپا تاثیر بگذارند. این گزارش که مربوط به برنامه ای برای جلوگیری ...

کمیسیون اروپا با انتشار گزارشی مدعی شده برخی منابع متصل به روسیه، با استفاده از شبکه های اجتماعی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - قصد داشتند روی انتخابات پارلمان اروپا تاثیر بگذارند.

این گزارش که مربوط به برنامه ای برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط محسوب می شود، گفته پیشرفت هایی در راستای متوقف کردن کمپین های خرابکار حاصل شده است. مقامات گفته اند اقدامات صورت گرفته برای از بین بردن این کمپین ها تاکنون موفقیت آمیز بوده اند؛ علاوه بر این، همکاری با شرکت های تکنولوژی هم به فرونشاندن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - این موج - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - کمک کرده است.

شمار این تلاش ها بین سال های 2018 تا 2019 دو برابر شده

در این گزارش گفته شده هنوز تلاش فرامرزی مشخصی که هدفشان صرفا انتخابات اروپا بوده باشد شناسایی نشده اند. با این حال مدارک به دست آمده نشان می دهند تلاش هایی از سمت روسیه برای انتشار اطلاعات غلط و تاثیرگذاری بر اولویت های رای دهندگان اروپایی در جریان بوده است.

این تلاش ها شامل به چالش کشیدن مشروعیت دموکراتیک اروپا و سو استفاده از موضوعات بحث برانگیز مانند مهاجرت می شده اند. بازیگران این جریان با استفاده از عکس های آتش سوزی کلیسای نوتردام پاریس، سعی داشتند نادیده گرفته - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - شدن ارزش های غربی و مسیحی در اتحادیه اروپا را نشان دهند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی
خوشحالی رای دهندگان پس از معلوم شدن نتایج - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - انتخابات پارلمان اروپا

طبق آمار منتشر شده در این گزارش، پرونده های مربوط به انتشار اطلاعات غلط که به منابع روسی متصل بودند بین سال های 2018 تا 2019 دو برابر شده و از 430 مورد در سال 2018 به تقریبا هزار مورد در سال 2019 رسیده اند. با اینکه روسیه این اتهامات را رد کرده، اتحادیه اروپا مدعی شده بازیگران دیگری هم در این نقشه سهیم بوده اند.

ماه گذشته انتخابات پارلمان اروپا در سطح این اتحادیه به شکل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - هماهنگ برگزار شد، موضوعی که سطح نگرانی ها را بالا برد؛ نگرانی هایی مبنی بر تلاش های خارجی برای تاثیرگذاری بر این اتفاق.

این گزارش اعلام کرده  اتحادیه اروپا به شکل موفقیت آمیزی جلوی بسیاری از این تلاش ها را گرفته است؛ اگرچه زیاد هم خوشبینانه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone