🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27822.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی در پاسخ به دیجیاتو: ما نمی‌خواهیم اندروید را در گوشی‌های ایرانی تغییر دهیم

امروز و در چند ساعت اخیر خبری به نقل از وزیر ارتباطات در خبرگزاری‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است سیستم عامل جدیدی به جای اندروید برای گوشی‌های داخل کشور ارائه شود. در این ...

امروز و در چند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - ساعت اخیر خبری به نقل از وزیر ارتباطات در خبرگزاری‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است سیستم عامل جدیدی به جای اندروید برای گوشی‌های داخل کشور ارائه شود. در این رابطه از قول وزیر ارتباطات می‌خوانیم: «مدت زیادی بود که می‌خواستیم سیستم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - عامل اندروید را در گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - ایرانی تغییر دهیم تا از استارتاپ‌های داخلی حمایت کنیم.»

اما «محمدجواد آذری جهرمی» اکنون در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که قصدی برای تغییر سیستم‌عامل وجود ندارد، بلکه وزارت ارتباطات مدت‌هاست که مشغول کار بر روی یک نسخه سفارشی‌ شده از اندروید است تا اتفاقاتی شبیه به حذف کسب‌وکارهای ایرانی رخ ندهد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - وزیر ارتباطات ضمن رد خبر تغییر سیستم عامل اندروید که از زبان او منتشر شده، به دیجیاتو گفت:

«ما نگفتیم قصد داریم تا سیستم عامل اندروید را عوض کنیم و این حرف درستی نیست. بلکه در صحبت‌ها اعلام کردیم که مدت‌ها بود بر روی یک نسخه سفارشی شده اندروید در حال کار کردن بودیم تا بتوانیم در گوشی‌های داخل کشور از آن استفاده کنیم. دلیل این کار این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - است که اتفاقاتی مشابه حذف کسب‌وکارهای ایرانی رخ ندهد. این موضوع پیش نمی‌رفت اما وقتی آمریکایی‌ها آمدند و نرم‌افزارها را حذف کردند در داخل کشور همدلی ایجاد شد و این اتفاق افتاد. ما به زودی خبرهای خوبی از یک سیستم‌عامل سفارشی شده اندروید بر روی گوشی‌های ایرانی خواهیم داد. در آن نسخه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - قابلیت حذف اپلیکیشن‌ها توسط گوگل وجود نخواهد داشت.»

اگرچه آذری جهرمی خبرهای بیشتر را به آینده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - موکول می‌کند اما به احتمال زیاد آنچه وزیر ارتباطات وعده‌اش را می‌دهد یک نسخه سفارشی شده از نسخه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - خام اندروید است که به شکل رایگان توسط گوگل ارائه می‌شود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کمیجان استان مرکزی - و وزارت ارتباطات نیز آن را با توجه به نیازهای داخلی سفارشی سازی کرده است؛ کاری که امروز بیشتر شرکت‌های سازنده تلفن‌همراه هم با این نسخه خام انجام می‌دهند و ظاهر و قابلیت‌های مد نظر خودشان را به آن می‌آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone