🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33387.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

در گفتگو با دیجیاتو: توضیح بیمه مرکزی درباره بیمه سرقت موبایل

بیمه موبایل اخیرا مشتریان بسیاری پیدا کرده است. با افزایش شدید قیمت کالاهای دیجیتالی، تمایل به بیمه کردن این دسته از کالاها هم بیشتر شده است. «علی رشیدی» رئیس اداره نظارت بر بیمه‌های درمان، حادثه ...

بیمه موبایل اخیرا مشتریان بسیاری پیدا کرده است. با افزایش شدید قیمت کالاهای دیجیتالی، تمایل به بیمه کردن این دسته - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از کالاها هم بیشتر شده است.

«علی رشیدی» رئیس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اداره نظارت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بر بیمه‌های درمان، حادثه و مسئولیت بیمه مرکزی در گفتگو با دیجیاتو درباره بیمه‌های موبایل توضیح داد که دریافت این نوع از بیمه، معمولا از طریق قرارداد میان واردکنندگان اصلی و شرکت‌های بیمه انجام می‌شود و پس از آن فروشندگان، بیمه موبایل را به صورت اختیاری در کنار گارانتی به مشتریان عرضه می‌کنند تا در صورت تمایل خریداری کنند.

بیمه تلفن همراه یک ساله است و تقریبا هزینه آن ۶ تا ۷ درصد ارزش واقعی دستگاه است. به گفته رشیدی حق بیمه موبایل وابسته به قیمت آن است و طبیعتا گوشی‌هایی که ارزش بیشتری دارند باید حق بیمه بیشتری - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای آنها پرداخت شود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

با افزایش قیمت موبایل در چند ماه اخیر، تمایل به بیمه کردن آن در میان شهروندان بیشتر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده است اما اینطور که رشیدی می‌گوید دریافت بیمه‌نامه برای گوشی‌های آکبند متداول‌تر است:

«شاید برخی افراد بعد از خرید و استفاده از تلفن همراه بخواهند آن را بیمه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنند اما چنین کاری بعد از باز شدن آکبند گوشی بسیار سخت‌تر است چراکه باید سلامت دستگاه برای شرکت بیمه‌گر محرض شده باشد. معمولا گوشی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در هنگام خرید زمانی‌که آکبند است بیمه می‌شود و هر سال تمدید می‌شود.»

بیمه موبایل به جز شکستگی و سوختگی، شامل سرقت هم می‌شود. با این حال پرداخت بیمه برای گوشی‌های سرقت شده خیلی هم ساده نیست و باید قابل اثبات باشد.

رئیس اداره نظارت بر بیمه‌های درمان، حادثه و مسئولیت بیمه مرکزی در همین رابطه توضیح می‌دهد: «اگر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوشی دارای عیب ذاتی باشد تعمیر و پرداخت خسارت آن با گارانتی‌ست. اما اگر دستگاه دزدیده شود به شرط شکست حرز یا به جای ماندن آثار سرقت و اثبات آن پرداخت می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این نوع بیمه در حدود ۱۵ سال است که ارائه می‌شود اما سرعت رشد قیمت تلفن همراه در سال‌های اخیر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده و این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سوال را به وجود می‌آورد که در صورت افزایش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قیمت، بعد از خرید بیمه و پرداخت خسارت بر اساس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارزش قبلی خواهد بود یا راهی برای به روز شدن خسارت وجود دارد؟

به گفته رشیدی غالبا پرداخت خسارت بر اساس همان ارزشی‌ست که گوشی بیمه شده است اما بیمه‌گذاران می‌توانند در صورت تمایل الحاقیه افزایش قیمت را خریداری کنند. این افزایش قیمت تا سقف ۲۵ درصد است و خریدار وابسته به تعرفه شرکت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیم‌گر باید هزینه مازاد بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone