🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15200.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات دوربین و باتری پوکو M3 پرو 5G رسما اعلام شد

پوکو قصد دارد در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه در رویدادی آنلاین از گوشی هوشمند پوکو M3 پرو 5G رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات دوربین و باتری دستگاه جدید رسما از سوی پوکو ...

پوکو قصد دارد در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه در رویدادی آنلاین از گوشی هوشمند پوکو M3 پرو 5G رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات دوربین و باتری دستگاه جدید رسما از سوی پوکو اعلام شده است.

پوکو M3 پرو 5G با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این گوشی هوشمند با ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشتر نیز گفته شده بود که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - موبایل جدید پوکو‌ از نمایشگر  ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول‌اچی‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. براساس رندرهای فاش شده‌ای که اخیرا از این موبایل به اشتراک گذاشته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - شده‌اند، انتظار می‌رود موبایل جدید پوکو با حفره مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر به بازار عرضه شود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی

این دستگاه از چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ بهره خواهد برد که در واقع همان تراشه مورد استفاده در گلکسی A22 - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - 5G است. چیپست مذکور با لیتوگرافی ۷ نانومتری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - توسعه پیدا کرده و از مودم ۵G بهره - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - می‌برد. با استفاده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - از این تراشه، پوکو M3 پرو ۵G به اولین گوشی سری M پوکو با پشتیبانی از شبکه ۵G تبدیل می‌شود.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده از این دستگاه از بدنه دو رنگ آن خبر می‌دهند. ماژول دوربین درون بخش مشکی رنگ قرار می‌گیرد که زیر آن لوگوی پوکو حک شده است. این موبایل در سه رنگ مشکی، زرد و آبی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

شایعه‌های مختلفی در مورد این موبایل مطرح شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - که می‌گویند موبایل جدید همان ردمی نوت ۱۰ ۵G با برند جدید است. ردمی نوت ۱۰ ۵G از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز، چیپ دیمنسیتی ۷۰۰، ۴/۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شازند استان مرکزی - دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone