🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33382.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فلیپ کاور‌ های بعدی سامسونگ به قطعات الکترونیکی مجهز می‌شوند؟

پتنت جدید سامسونگ از طراحی منحصر به فرد فلیپ کاور‌ های بعد‌ی اش خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در تولید آنها از قطعات الکترونیکی جدید استفاده کند. بر اساس پتنت ...

پتنت جدید سامسونگ از طراحی منحصر به فرد فلیپ کاور‌ های بعد‌ی اش خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در تولید آنها از قطعات الکترونیکی جدید استفاده کند.

بر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - اساس پتنت جدید ثبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - شده در سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO، فلیپ کاور بعدی سامسونگ به صورت جالبی در دسته‌بندی تجهیزات جانبی قرار خواهد گرفت که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. همچنین یک برد مدار چاپی در این قطعات بکار خواهد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - رفت که به صورت خاصی قادر است انعطاف پذیری زیادی از خود نشان دهد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران

اگر به نقشه‌های منتشر شده از این پتنت با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - دقت بیشتری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که یک آنتن رادیویی در قسمت پشتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - این کاور تعبیه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد شد و یک دیوایس صوتی یا نمایشگر در قسمت جلویی قرار خواهد گرفت.

بدین ترتیب به نظر می رسد که این قاب به یک شارژر وایرلس یا تقویت کننده‌ی سیگنال مجهز شده باشد و علاوه بر این یک بلندگوی بزرگتر یا نمایشگری دیگر در بدنه‌ی جلویی تعبیه گردد.

البته سامسونگ پیشتر قاب های محافظ اختصاصی زیادی برای پرچمدارانش منتشر کرده بود که با بهره‌گیری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - بریدگی‌هایی در محل‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - مخصوص موجب می شد کاربران بدون نیاز به باز کردن فیلپ کاورها از گوشی‌هایشان استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران

این قاب اغلب به صورت انحصاری برای پرچمداران کمپانی کره‌ای یعنی گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - نوت 9 عرضه می‌شد. به همین دلیل احتمالاً - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - پتنت ثبت شده نیز به این گوشی ها اختصاص داشته باشد . تنها نکته متفاوت در طراحی این قاب‌ها، شاید نوآوری‌های بکار رفته در برد مدار چاپی و تجهیزات الکترونیکی داخل آنها باشد.

یک قاب چند منظوره می تواند روش جدید سامسونگ برای افزایش قابلیت‌های پرچمدارانش باشد و ممکن کمپانی کره‌ای موفق شود گوی سبقت را از رقبایش برباید.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران

حال سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از اولین گوشی تاشو خود با نام احتمالی گلکسی اف رونمایی کند و این شرکت با توسعه‌ی یک قاب خاص به همراه قابلیت‌های جدید، می‌تواند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سوادکوه استان مازندران - ویژگی‌های محافظتی جدیدی که نمی توان آنها را بطور مستقیم در گوشی‌ها قرار داد، به تلفن‌های هوشمندش اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone