🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21146.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌پی از کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen با پردازنده‌های نسل دهم اینتل رونمایی کرد

اچ‌پی جدیدترین کامپیوترهای گیمینگ خود از سری اومن را با نام‌های 25L و 30L معرفی کرد. این محصولات از طراحی جدیدی بهره می‌برند و در مقایسه با گذشته، مشخصات فنی قدرتمندتری دارند. طراحی این کیس‌ها ...

اچ‌پی جدیدترین کامپیوترهای گیمینگ خود از سری اومن را با نام‌های 25L و 30L معرفی کرد. این محصولات از طراحی جدیدی بهره می‌برند و در مقایسه با گذشته، مشخصات فنی قدرتمندتری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - دارند.

طراحی این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - کیس‌ها در مقایسه با گذشته بهبود یافته، البته هنوز اچ‌پی برای آن‌ها چراغ‌های LED درنظر گرفته که می‌توانید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - رنگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - آن‌ها را تغییر دهید. علاوه بر زیبایی، تغییرات در طراحی باعث - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - مدیریت بهتر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - دمای قطعات این محصولات نیز می‌شود. در حالی که بدنه این کامپیوترها به رنگ مشکی است، کاربران به پنل‌های شیشه‌ای و همچنین یک فن همراه با چراغ در جلوی کیس دسترسی دارند.

اچ‌پی اومن 25L با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - قیمت پایه ۸۹۹.۹۹ دلار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - به فروش می‌رسد که البته با پرداخت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - مبلغ بیشتر می‌توانید به نسخه‌های قدرتمندتر این دستگاه دست - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - پیدا کنید. در مدل پایه امکان سفارش پردازنده اینتل Core - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - i5-10400 یا AMD Ryzen 5-3500 برای کاربران وجود دارد. در بخش کارت گرافیک نیز اچ‌پی برای شما دو گزینه را درنظر گرفته و می‌توانید از میان انویدیا GeForce GTX 1650 و AMD Radeon RX - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - 5500 یکی را انتخاب کنید. این دستگاه همچنین به ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD وسترن دیجیتال بلک مجهز شده. انرژی موردنیاز این سیستم توسط یک پاور ۵۰۰ واتی کولر مستر تامین می‌شود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان

اگر به دنبال کیس بزرگتر و مشخصات فنی قدرتمندتر هستید، به سراغ اچ‌پی اومن 30L بروید. این محصول در نسخه پایه قیمتی برابر با ۱۱۹۹.۹۹ دلار در آن به پردازنده AMD Ryzen 5-3600، کارت گرافیک AMD Radeon - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - RX 5700XT، رم و حافظه SSD یکسان با مدل 25L دست پیدا می‌کنید. مدل دیگر این کامپیوتر گیمینگ به پردازنده اینتل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - Core i5-10600K و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1660 Ti مجهز شده که البته قیمتی برابر با ۱۲۹۹.۹۹ دلار دارد.

مدل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - گران‌تر اچ‌پی اومن 30L به پردازنده اینتل Core i7-10700K، کارت گرافیک انویدیا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - GeForce RTX 2080 Super، حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده و قیمتی برابر با ۱۹۹۹.۹۹ دلار دارد. منبع تغذیه این مدل نیز در مقایسه با نسخه‌های دیگر بهبود پیدا کرده و کاربران به کولر مستر ۷۵۰ واتی پلاتینیوم دسترسی پیدا می‌کنند. کامپیوترهای گیمینگ جدید اچ‌پی از امروز به فروش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone