🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30790.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه حساب کاربری تمام پیام رسان‌ ها را حذف کنیم؟

مدتی پیش از چگونگی حذف حساب‌ کاربری شبکه‌های اجتماعی مختلف برایتان گفتیم. اما این متن را به طور کامل به پیام رسان‌های پر کاربرد اختصاص داده‌ایم و به شما یاد می‌دهیم که چطور به حذف ...

مدتی پیش از چگونگی حذف حساب‌ کاربری شبکه‌های اجتماعی مختلف برایتان گفتیم. اما این متن را به طور کامل به پیام رسان‌های پر کاربرد اختصاص داده‌ایم و به شما یاد می‌دهیم که چطور به حذف حساب‌ کاربری  هر یک از آن‌ها بپردازید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

اول از هر چیز به سراغ پیام رسانی می‌رویم که این روزها پس از فیلترینگ تلگرام محبوبیت زیادی میان کاربران ایرانی پیدا کرده. حذف حساب کاربری واتس اپ کار چندان سختی نیست و این کار را به راحتی می‌توان از طریق خود اپ نیز انجام داد.

فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که با حذف حساب کاربری واتس اپ دیگر قادر به بازیابی اکانت خود نخواهید بود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - و تمام پیام‌ها، اطلاعات گرو‌ه‌ها و بکاپ‌هایی که در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - گوگل درایو ذخیره کرده‌اید از بین خواهند رفت. با این حال اگر واقعا تمایل به پاک کردن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - حساب کاربریتان دارید کافیست این مراحل را طی کنید.

برای شروع به سراغ منوی واتس اپ بروید و مسیر Settings > Account > Delete my account را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - دنبال کنید. حالا شماره خود را به همراه پیش‌شماره کشور محل سکونتتان وارد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - کنید و در نهایت گزینه  Delete my account را بفشارید. با این کار حساب کاربری واتس اپ ظرف چند ثانیه به طور کامل پاک خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

حذف حساب کاربری تلگرام

شاید خود تلگرام بعد از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - یک زمان مشخص [بسته به انتخاب مخاطب] اکانت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - شما را دی اکتیو کند اما گاهی اوقات مجبورید طی کمترین ثانیه ها تمام فعالیت هایی که انجام داده اید را پاک نمایید. برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - حذف اکانت تلگرام ابتدا باید به لینک دیلیت آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - به آدرس my.telegram.org/deactivate رفته و درون فیلد Your Phone Number شماره خودتان با پیش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - شماره کشوری که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - هستید [مثلا 0098 برای ایران] بنویسید. سپس گزینه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - Next را بزنید.

الان یک صفحه متفاوت با فیلدهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - Your Phone Number و Password به وجود خواهد آمد. شماره را که قبلا داده اید پس نوبت به بخش دوم می رسد. برای آن، بعد از این که روی گزینه Next طی مرحله قبلی کلیک نمودید بلافاصله یک پیام از سوی Telegram Notifiacation برای تلگرام شما فرستاده شده که دارای کدی با چندین کلمه و عدد است. حالا باید جای قسمت Password همین این کد را بنویسید.

فقط فراموش نکنید که Password به حروف کوچک و بزرگ است. بعد از آن دکمه Sign in را بزنید. اینجا یک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - صفحه با توضیحات مختلف پیرامون عواقب حذف تلگرام نشان داده شده و پس از نوشتن علت دی اکتیو اکانت [مهم نیست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - چه بنویسید] روی Done کلیک کنید. اکنون یک پیغام برای اطمینان شما از حذف اکانت به نمایش گذاشته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - می شود و تنها کافیست به واسطه Yes, delete my account به این روند نسبتا طولانی پایان دهید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

حذف حساب کاربری وایبر

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

به طور کلی اگر اپ وایبر را از روی موبایلتان پاک کنید بعد از ۴۵ روز حسابتان بسته و تمام اطلاعاتتان پاک می‌شود. اما می‌توان این کار را با غیرفعال کردن حساب کاربری وایبر سرعت بخشید. برای غیرفعال کردن حساب کاربری ابتدا وارد تنظیمات اپ شوید و سپس به سراغ گزینه account بروید.

با باز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - شدن منوی account گزینه deactivate account را خواهید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - دید. این گزینه را بفشارید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - تا حساب کاربری وایبرتان به حالت تعلیق درآید و در نهایت به طور کامل از سرورهای این پیام‌ رسان شود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

حذف حساب کاربری Imo

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

خوشبختانه حذف کامل حساب کاربری Imo نیز کار چندان سختی نیست. تنها کافیست وارد اپلیکیشن شوید و به سراغ تنظیمات آن بروید. حالا اگر کمی به پایین صفحه بیایید گزینه Delete Imo account را خواهید دید. با انتخاب این گزینه، Imo از شما شماره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - تلفنتان را در خواست می‌کند که به محض وارد کردن آن حساب کاربری شما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - بسته خواهد شد.

حذف حساب کاربری گوگل Allo

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

به زبان ساده حساب کاربری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - گوگل Allo را نمی‌توان به طور کامل پاک کرد. اما می‌شود شماره موبایلی که گوگل Allo در حال استفاده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - از آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - را آزاد کرد تا همه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - مکالمات و اطلاعات دیگری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - که روی آن ذخیره شده پاک شوند.

البته اگر اپ گوگل Allo را هم از روی موبایلتان پاک کنید گوگل بعد از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - گذشت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل - ۴۰ روز شماره موبایل شما را آزاد می‌کند و اگر دوباره به پیام رسان گوگل Allo احتیاج پیدا کنید باید دوباره یک حساب کاربری دیگر ایجاد نمایید. برای آزاد کردن شماره موبایل از حساب کاربری گوگل Allo باید به منو و بخش تنظیمات اپ بروید. حالا از منوی باز شده Unregister phone number را انتخاب کنید و در نهایت به سراغ Unregister بروید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اردبیل استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone