🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30788.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش جالب در شب هالووین: یک انسان را از طریق اینترنت کنترل کنید

اگر به مهمانی های ساده و جمع کردن شکلات علاقه ندارید، آزمایشگاه مؤسسه فناوری ماساچوست موسوم به MIT Lab برنامه جالبی را برای هالووین تدارک دیده است. چهارشنبه این هفته (31 نوامبر برابر با 9 ...

اگر به مهمانی های ساده و جمع کردن شکلات علاقه ندارید، آزمایشگاه مؤسسه فناوری ماساچوست موسوم به MIT Lab برنامه جالبی را برای هالووین تدارک دیده است. چهارشنبه این هفته (31 نوامبر برابر با 9 آبان) همزمان با جشن هالووین، کاربران دنیای اینترنت می توانند یک انسان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - واقعی را از راه دور کنترل کنند.

پژوهشگران MIT Lab برنامه ای را توسعه داده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - اند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - از طریق آن، گروهی از کاربران می توانند یک انسان را کنترل کرده و در عین حال، هر آنچه می بیند و می شنود را هم تجربه کنند؛ به عبارتی کاربران درون ذهن آن فرد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - قرار می گیرند. این فرد، بازیگریست که توسط MIT Media Lab استخدام شده است و پروژه مورد بحث که نوعی آزمایش اجتماعی مبتنی بر وب تلقی می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - شود، BeeMe نام دارد.

پروژه BeeMe ساعت یازده شب هالووین (حدود 6:30 صبح روز بعد در ایران) آغاز می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - شود و برای شرکت در آن باید وارد وب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - سایت BeeMee شوید. در زمان اجرای این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - پروژه، رأی کاربران حرکت بعدی بازیگر را تعیین می کند، مثلاً باز کردن در یا وارد شدن به اتاق. طبیعتاً فرمان هایی که سلامت کاربر را به خطر بیندازد، حریم خصوصی او را نقض کند یا دور از شأن باشد، پذیرفته نخواهند شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان

در این پروژه MIT بازیگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - مورد بحث یکی از پایه ای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - ترین ویژگی های انسان یعنی اراده اش را کنار گذاشته و اختیار خود را به دست دیگران می دهد. طبق روایت داستانی ماجرا، او باید به کمک اینترنت، هوش مصنوعی شیطانی به نام Zookd را شکست دهد. البته اگر به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - سریال متفاوت Black Mirror علاقه داشته باشید، احتمالاً یاد اپیزود «کریسمس سفید» می افتید.

آزمایش MIT Media Lab به مراتب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - ساده تر از کریسمس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - سفید خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - محققین امیدوارند با جمع آوری اطلاعات کافی، به این سؤال پاسخ دهند که آیا گروهی از انسان ها می توانند فرد دیگری را به اجرای روان و منسجم یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - سری فعالیت های ساده وادارند، یا اینکه نتیجه کار کاملاً تصادفی و به هم ریخته خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نرسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب شما طرفای سرپله جدید کاشان هم تعمیر دارید.
پاسخ: بله در سرپله جدید شهر کاشان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone