🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33572.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

استیکرها بالاخره به طور رسمی به واتساپ آمدند

طی سال‌های اخیر، مجموعه‌ قابلیت‌های پیام‌رسان واتس اپ به طور محسوسی گسترش پیدا کرده به طوری که حالا امکاناتی مثل تماس ویدیویی، گذاشتن استوری و تبادل فایل‌های گیف را هم انجام می‌دهد. اما حالا و ...

طی سال‌های اخیر، مجموعه‌ قابلیت‌های پیام‌رسان واتس اپ به طور محسوسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گسترش پیدا کرده به طوری که حالا امکاناتی مثل تماس ویدیویی، گذاشتن استوری و تبادل فایل‌های گیف را هم انجام می‌دهد. اما حالا و پس از ماه‌ها تست، نوبت آن رسیده که ویژگی استیکر هم به طور رسمی به قابلیت‌های این اپلیکیشن اضافه شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

درست مثل تصاویر گیف، کاربران iOS می‌توانند به پکیج - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استیکرهای واتس اپ در منوی فرعی ارسال تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر کاربران اندروید برای فرستادن استیکر باید به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منوی فرعی جدیدی که به پنجره ایموجی‌ها اضافه شده مراجعه کنند.

واتس اپ به طور پیش‌فرض فقط یک پکیج استیکر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در اختیارتان قرار می‌دهد و بقیه را باید به دلخواه خود و به طور دستی دانلود کنید. نکته - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خوب اینکه امکان اضافه کردن استیکرهای شخص ثالث از سایر منابع را نیز خواهید داشت.

وقتی کسی برایتان استیکر می‌فرستد، می‌توانید با اشاره روی آن به اطلاعات بیشتری در مورد پکیج استیکر و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محل دانلود آن برسید. اگر آن را دوست داشتید، مثل تلگرام قادر هستید که آن را به فهرست استیکرهای محبوب‌تان بیفزایید.

برای استفاده از استیکرهای واتس اپ لازم است که در اندروید اپلیکیشن را به نسخه 2.18.329 ارتقاء بدهید. همچنین کاربران iOS برای همین کار باید نسخه 2.18.100 را دانلود کنند.

برای دانلود جدیدترین نسخه واتس اپ می‌توانید همین حالا به اپ‌استور یا گوگل‌پلی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone