🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36669.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به صورت مخفیانه مشغول تشکیل استارتاپی فعال در حوزه گیمینگ اجتماعی است

به عنوان بخشی از تلاش های گوگل برای تشکیل شرکت های زیرمجموعه، این کمپانی به صورت مخفیانه مشغول ساخت استارتاپی فعال در زمینه گیمینگ اجتماعی است. به گفته منابع نزدیک به گوگل، موسس این استارتاپ ...

به عنوان بخشی از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تلاش های گوگل برای تشکیل شرکت های زیرمجموعه، این کمپانی به صورت مخفیانه مشغول ساخت استارتاپی فعال در زمینه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیمینگ اجتماعی است. به گفته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - منابع نزدیک به گوگل، موسس این استارتاپ جدید که Arcade نامیده می شود، مایکل سِیمن است. سیمن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 21 ساله پیش از این در 17 سالگی به عنوان کارآموز در فیسبوک استخدام شده بود و سال گذشته این کمپانی را برای پیوستن به گوگل رها کرد.

نخستین اپلیکیشن استارتاپ Arcade قرار است طی تابستان امسال عرضه شود و المان هایی از بازی های «تریویا» را در خود جای خواهد داد؛ ژانری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که گیمرها در آن به صورت انفرادی یا گروهی به پاسخدهی به سوالات مختلف پرداخته و با یکدیگر رقابت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می کنند. یکی از سخنگویان گوگل وجود Arcade را تایید کرده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و می گوید این استارتاپ «بر موبایل-گیمینگ با دوستان متمرکز است». با این حال جزییات بیشتری درباره محصولات Arcade منتشر نشده است.

Arcade قرار است پروژه ای درون واحد Area 120 - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گوگل باشد؛ واحدی که به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کارمندان منتخب اجازه می دهد تا روی استارتاپ هایی کوچک کار کنند. بازی های Arcade به هیچ وجه با شبکه های اجتماعی فعلی ارتباط نخواهند داشت و در عوض کاربران می توانند با شماره موبایل خود ثبت نام کنند. گفتنی است که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این بازی ها در راستای جاه طلبی های گوگل در زمینه شبکه های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اجتماعی ساخته می شوند و بعد از ناکامی گوگل پلاس در رقابت با فیسبوک، این کمپانی می خواهد رویکردهای تازه را به بوته آزمایش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بگذارد.

طبق روال همیشگی Area 120، سیمن بودجه ای برای استخدام کارمندانی در زمینه بازارایابی، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - طراحی و امور مالی دریافت خواهد کرد تا استارتاپ خود را با کمترین ریسک ممکن شکل دهد. شرکت های حاضر در این واحد می توانند در نهایت با گستره وسیع تری از واحدها و محصولات کمپانی ساکن مانتین ویو ادغام شوند و فعالیت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های خود را گسترش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone