🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34352.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت آیفون Xs Max برخی ادعاهای اپل را زیر سوال می برد [تماشا کنید]

قیمت آیفون های جدید اپل به ویژه آیفون XS Max حتی در کشورهای که ارزش دلار در آنها طی مدتی کوتاه چند برابر نمی شود، بسیار بالا است و از اینرو کسانی که قصد خرید ...

قیمت آیفون های جدید اپل به ویژه آیفون XS Max حتی در کشورهای که ارزش دلار در آنها طی مدتی کوتاه چند برابر نمی شود، بسیار بالا است و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران - از اینرو کسانی که قصد خرید آن را دارند باید نسبت به جوانب مختلف از جمله مقاومت در برابر ضربه و فشار اطمینان حاصل کنند.

«زک نلسون»، متخصص شکنجه گجت ها در کانال یوتیوبی JerryRigEverything رای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران - بررسی این موارد سراغ محک زدن مقاومت آیفون XS Max در شرایط نامطلوب رفته است. شاید برخی انتظار داشته باشند که در برابر هزینه گزافی که می پردازند، موبایلی منحصر به فرد از نظر استحکام را در دست بگیرند اما همانطور که در این ویدیو می بینم آیفون XS Max تفوات چندانی با مدل های دیگر ندارد.

زک نلسون نه تنها از سیاست های بازاریابی اپل در زمینه دانگل و عدم توجه به نیازهای کاربران گله می کند بلکه نشان می دهد که برخی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران - ادعاهای بازاریابی این شرکت با واقعیت تطابق ندارد. برای مثال پوشش لنز دوربین اصلی آیفون XS Max که اپل مدعی استفاده از کریستال در آن است، مقاومتی برابر با لنز موبایل های اندرویدی معمولی با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران - پوشش شیشه ای دارد.

علاوه بر این زک نشان می دهد که ادعای اپل مبنی بر اینکه نمایشگر آیفون XS Max و XS  از «مقاوم ترین شیشه» بهره می برد، احتمالا یک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران - شعار تبلیغاتی بیشتر نیست چرا که این صفحه نمایش تا سطح ۶ از خود مقاومت نشان می دهد که پیش از این در پوکوفون f1 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران - سیصد و چند دلاری نیز شاهد بودیم. بنابرین اگر در سال های گذشته آنقدر پس انداز کرده اید که از پس خرید آیفون XS Max برمی آیید، تهیه محافظ نمایشگر را هم فراموش نکنید.

از سوی دیگر موارد تحسین برانگیزی هم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیرگاه استان مازندران - در مورد پرچمدار جدید اپل وجود دارد که شامل فریم استیل مقاوم در برابر خراش، کلیدهایی فلزی و نمایشگری است که حدود یک دقیقه در برابر شعله آتش از خود ایستادگی نشان می دهد. در نهایت نوبت به تست خمش می رسد که در این مرحله هم آیفون XS Max حرف هایی برای گفتن دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone