🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34359.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه صفحه تب جدید گوگل کروم را شخصی سازی کنیم؟

تا حالا برای شخصی سازی صفحه تب جدید گوگل کروم از افزونه‌ها استفاده می‌کردید؟ پس خبرهای خوبی برایتان دارم. چرا که دیگر برای شخصی سازی صفحه تب جدید گوگل کروم نیازی به هیچ افزونه‌ای نیست ...

تا حالا برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - شخصی سازی صفحه تب جدید گوگل کروم از افزونه‌ها استفاده می‌کردید؟ پس خبرهای خوبی برایتان دارم. چرا که دیگر برای شخصی سازی صفحه تب جدید گوگل کروم نیازی به هیچ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - افزونه‌ای نیست و با استفاده از ویژگی‌های تازه این مرورگر قادر به انجام این کار خواهید بود. در ادامه به معرفی این ویژگی تازه خواهیم پرداخت و از نحوه شخصی سازی صفحه تب جدید گوگل کروم برایتان می‌گوییم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کاربران مرورگر شرکت گوگل حالا می‌توانند به لطف کلید «Add Shortcut» آیکون‌هایی که زیر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - نوار جستجوی کروم نمایش داده می‌شوند را شخصی سازی کنند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران

با کلیک روی این کلید پنجره‌ای در مقابلتان باز می‌شود که می‌توانید در آن هر نام و آدرسی را که می‌خواهید وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران

به طور پیش فرض کروم به شما اجازه می‌دهد که ۱۰ میانبر برای خود بسازید. حتی امکان ویرایش میانبرهای قدیمی هم وجود دارد. برای ویرایش میانبرها نیز فقط کافیست ماوستان را روی آیکون میانبر مورد نظرتان ببرید و روی کلید سه نقطه‌ای که با این کار ظاهر می‌شود کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران

اضافه کردن یک تصویر پس زمینه به صفحه تب جدید کروم

اگر جزو کاربرانی هستید که خیلی با صفحات سفید و خالی میانه خوبی ندارید، ویژگی‌های تازه کروم به شما اجازه می‌دهند که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - روی صفحه تب جدید این مرورگر تصاویر پس زمینه خودتان را بگذارید. برای این کار ابتدا روی آیکون چرخ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - دنده‌ شکلی که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران

با این کار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - پنجره کوچکی در مقابلتان ظاهر می‌شود که می‌توانید از طریق آن تصویری که دوست دارید را آپلود کنید و در پس زمینه صفحه تب جدید کروم قرار دهید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران

علاوه بر این گزینه‌ای به نام «Chrome Backgrounds» در این پنجره وجود دارد که با کلیک روی آن می‌توان از تصاویر منتخب گوگل به عنوان پس زمینه صفحه تب جدید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone