🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34358.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با Anymal آشنا شوید؛ رقیب تازه ربات بوستون داینامیکس [تماشا کنید]

سال پیش بوستون داینامیکس موفق شد با سیستم های منحصر به فرد طراحی شده خود به ربات SpotMini یاد بدهد که درها را باز کرده و حتی در را برای دوستان خود نگه دارد. سیستم طراحی شده‌ی ...

سال پیش بوستون داینامیکس موفق شد با سیستم های منحصر به فرد طراحی شده خود به ربات SpotMini یاد بدهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - که درها را باز کرده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - و حتی در را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - برای دوستان خود نگه دارد. سیستم طراحی شده‌ی این کمپانی به قدری جزئیات را در نظر گرفته بود که کمی بعد ویدیوی منتشر نمود تا نشان دهد بشر ضعیف مانعی برای این ربات و سیستم بوستون داینامیکس نخواهد بود.

حال به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد SpotMini دیگر تنها رباتی نیست که می‌تواند در‌ها باز کند و ربات Anymal شرکت Robotic Systems Lab هم به جرگه‌ی این ربات‌ ها پیوسته است.

این ربات می‌تواند یک لیوان نوشیدنی را جابجا کند، بدون آنکه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - قطره‌ای زمین بریزد

در این ویدیو Anymal قابلیت‌ های بسیاری از خود نشان می دهد که می‌توان باز کردن در، رد شدن از آن، برداشتن یا جابجا کردن یک لیوان نوشیدنی بدون آنکه قطره‌ای از به زمین بریزد، ثابت نگاه داشتن بازوی مکانیکی در نقطه‌ای خاص، استفاده از آسانسور، برداشت زباله از حیاط و انداختنشان در سطل آشغال اشاره نمود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران

جالب اینجاست در این ویدیو‌ ها هر از گاهی فردی از مهندسان شرکت Robotic Systems Lab مزاحم کار Anymal شده و سعی کرده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - با حل دادنش، روند فعالیتش را مختل کند. با این وجود مشکلی در کار ربات یاد شده پیش نیامده و توانسته تحت هر شرایطی تعادل خود را حفظ نماید.

به گفته‌ی Robotic Systems Lab، این ویدیو‌ ها نمایانگر استفاده از سیستم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - منحصر به فردی در این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران - ربات‌هاست که ALMA نام دارد. مهندسان شرکت یاد شده ALMA را این گونه توضیح داده‌اند:

«کنترل گشتاور سیستم این امکان را فراهم می‌آورد که پیاده سازی حرکات سخت در ربات‌ ها آسانتر شود. این مسئله اجازه می‌دهد که کاربر بتواند با ربات‌ ها به صورت طبیعی تعامل داشته باشد.»

- تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سوادکوه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone