🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34363.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رندر‌های جدید پرچمدار هواوی میت 20 پرو طراحی زیبایش را نمایان می‌کند

شرکت هواوی رسماً اعلام کرده که قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش یعنی میت 20 و میت 20 پرو را در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه معرفی کند. علاوه بر این تا به حال عکس‌های زیادی از این ...

شرکت هواوی رسماً اعلام کرده که قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش یعنی میت 20 و میت 20 پرو را در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه معرفی کند. علاوه بر این تا به حال عکس‌های زیادی از این گوشی‌ها در فضای مجازی منتشر شده. حتی گزارش شده فردی به همراه یک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان - عدد گوشی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان - هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA شهر برلین دیده شده است. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان - حال اخیراً رندر‌های گرافیکی جدیدی از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که طراحی زیبا‌ی این پرچمداران را نمایان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده است.

آرایه‌ی دوربین مربعی شکل این گوشی، زیبایی خاصی به آن بخشیده و این موبایل را از دیگر پرچمداران جدا کرده است. گفته شده دوربین سه گانه‌ی این گجت شامل یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی،  سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید و یک لنز تله‌ی ۸ مگاپیکسلی می‌شود. علاوه بر این سیستم عکاسی زیر آب هم برای موبایل مذکور درنظر گرفته شده است.

رندر‌های با کیفیت منتشر شده از هواوی میت 20 پرو مشخص کرده که بریدگی بزرگی بالای نمایشگر آن جا خوش کرده و محل قرار گیری دوربین سلفی به همراه بلندگویش به شمار می‌رود.

علاوه بر رندر‌ های گرافیکی یاد شده، تصاویری هم از قاب‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل منتشر شده است. این تصاویر و تعبیه نشدن محلی برای حسگر اثر انگشت نشان می‌دهد که گوشی یاد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان - شده از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

همچنین عکس‌ هایی از شارژر وایرلس هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد این گجت از روش شارژ چی بهره می برد و قادر است نرخ شارژ ۱۵ واتی را به ارمغان آورد.

ضمناً تصاویری از کارت‌های NM لو رفته که در واقع کارت‌ حافظه‌ی اختصاصی هواوی است. در تصاویر یاد شده مموری کارت‌هایی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و نرخ انتقال ۹۰ مگابایت در ثانیه به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خوانسار استان اصفهان - چشم می‌خورد.

 

تماشا کنید: هدایت پورشه از طریق میت ۱۰

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone