🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34354.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تحول بنیادین دیجیتال در نظام آموزشی؛ آنچه جهرمی می‌گوید چه زمان تحقق پذیر است؟

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دیروز در آستانه بازگشایی مدارس تصویری در اینستاگرام منتشر کرد و در آن ضمن اشاره به دوران مدرسه و خاطرات کودکی، به نظام آموزشی کشور و لزوم رویکردی دیجیتال در ...

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دیروز در آستانه بازگشایی مدارس تصویری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - در اینستاگرام منتشر کرد و در آن ضمن اشاره به دوران - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مدرسه و خاطرات کودکی، به نظام آموزشی کشور و لزوم رویکردی دیجیتال در این حوزه پرداخت. به گفته جهرمی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - با تغییر زمان و پیشرفت روزافزون فناوری، نظام آموزشی ناگریز با تحول بنیادین دیجیتالی درآمیخته خواهد شد و از این سیستم بهره خواهد گرفت.

جهرمی که پیش‌تر مقابله با تحویل دیجیتال را به آب در هاون کوبیدن تشریح کرده بود و ضرورت پیوستن هرچه سریعتر کشور به قطار پرسرعت تحولات دیجیتال را خواستار شده بود، با انتشار تصویری از فرزندش گفت که دیر یا زود، نظام آموزشی ما باید از تحول بنیادین دیجیتال بهره بگیرد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان

اما امروز چقدر شاهد این تحول دیجیتالی در نظام آموزشی بوده‌ایم و آنچه وزیر ارتباطات مطرح می‌کند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - چقدر به ما نزدیک است - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و آیا این تحول در اختیار «همه» خواهد بود؟ «جواد بیاتی» کارشناس سواد فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در گفتگو با دیجیاتو باور دارد که تحقق این موضوع در ایران نزدیک نیست:

«هنوز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - نوزاد دولت الکترونیک در ایران شکل نگرفته که بخواهیم منتظر آموزش الکترونیک باشیم. وزیر جوان بهتر از هرکسی می‌داند که تغییر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - در سیستم آموزشی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کشور باید همگانی باشد ولی امروزه بین مدارس غیر انتفاعی و دولتی فرسنگ‌ها فاصله افتاده. بسیاری از مدارس غیرانتفاعی سیستمی که جهرمی از آن دم می‌زند را همین الان هم تا حدی در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مرحله اجرایی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارند، ولی هزینه‌های گزاف این سیستم‌ها باعث عدم رشد آنها در بین عموم مدارس شده و هم اینکه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - به موضوع عدل اجتماعی نیز خدشه آورده است.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان

این کارشناس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - باور دارد که سیستم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مدارس فعلی در برابر هوشمندسازی از خود مقاومت نشان می‌دهند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و این مقاومت را نه ترس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - از شفافسازی، بلکه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - عدم سواد رایانه‌ای کافی برای قشر بزرگی از فعالان این حوزه معرفی می‌کند:

«متاسفانه قشر زیادی از فعالان آموزش و پرورش با این فضاها چندان آشنایی ندارند و در برابر یادگیری هم مقاومت می‌کنند. عده زیادی‌ هم با اینکه نسبت به این فضاها آگاهی‌های لازم را دارند ولی تصور می‌کنند که وارد کردن و دخالت آنها در سیستم آموزشی، مشکل ساز خواهد شد و فناوری و آموزش را منفک از هم می‌دانند.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان

بیاتی معتقد است که حداقل چندین سال باید صبر کرد تا ورود نیروهای جدید به سیستم آموزشی کشور و خروج نیروهای قدیمی‌تر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - از این سیستم را داشته باشیم و بتوانیم سیستمی یکپارچه را صرفا به فعالان حوزه القا کنیم. او این مورد را گام اول می‌داند و اعتقاد دارد که بعد از حل شدن این موضوع، تازه باید پی‌ریزی‌های لازم را برای تحقق آموزش و ادغام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - تحولات بنیادین دیجیتال انجام داد:

«زیرساخت‌های این موضوع در مدارس دولتی و سیستم اصلی آموزش و پرورش وجود ندارد یا در ابتدایی‌ترین حالت خود قرار دارد. اما این زیرساخت‌های فنی یک بحث جداست و زیرساخت‌های فرهنگی که از آن صحبت شد، یک مبحث جدا. چرخ زیرساخت فنی تا زمان حل نشدن زیرساخت فرهنگی حرکت نمی‌کند و باید این موارد را با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - طمانینه و گام به گام به پیش برد تا بتوان سیستم آموزشی را با دنیای دیجیتالی به صورت سراسری در کشور متحول - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساخت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone