🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34361.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت Shortlist به صورت آزمایشی در گوگل مپس شروع به کار کرد

تابستان هم به پایان رسید و بالاخره کارمندان گوگل به پشت میزهای کارشان برگشتند تا روی قابلیت‌هایی وعده داده شده در مراسم I\O امسال کار کنند. طی این چند روز شاهد ارائه افکت Color Pop ...

تابستان هم به پایان رسید و بالاخره کارمندان گوگل به پشت میزهای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کارشان برگشتند تا روی قابلیت‌هایی وعده داده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شده در مراسم I\O امسال کار کنند. طی این چند روز شاهد ارائه افکت Color Pop برای گوگل فوتوز و واکنش‌های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تصویری جدید گوگل اسیستنت بودیم، و حالا نوبت به اپلیکیشن نقشه مشهور گوگل رسیده که قابلیت جدیدی دریافت کند.

گوگل مپس از ساعاتی پیش تست قابلیتی به نام Shortlist را برای تعداد محدودی از کاربران آغاز کرده. Shortlist یک قابلیت «برنامه‌ریزی گروهی» محسوب می‌شود که به لطف آن، کاربران می‌توانند به صورت دسته‌جمعی فهرستی از مکان‌های مورد علاقه‌ خود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روی نقشه ساخته و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. افراد دعوت شده به این فهرست هم می‌توانند در ادامه به تکمیل این لیست بپردازند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این تمام کاریست که Shortlist انجام می‌دهد. اگر شما هم به عنوان یکی از تسترهای آن برگزیده شده باشید، منوی شناورش را هنگام جستجوی مکان‌ در گوگل مپس مشاهده خواهید کرد. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طبق گزارش تسترها، کار با Shortlist بسیار ساده به نظر می‌رسد. فهرست‌های شما می‌توانند به شکل لیست عناوین مکان‌ها یا نمایش موقعیت‌شان روی نقشه باشند و همه را می‌توانید به اشتراک گذاشته یا مکان‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کنید.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

ضمنا امکان از بین بردن فهرست هم وجود دارد. هر تغییری که در لیست انجام بدهید نیز از طریق نوتیفیکیشن به سایر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اعضای آن اطلاع‌رسانی می‌شود تا به عنوان مثال در یک سفر دسته‌جمعی، همه اعضا در لحظه در جریان تغییرات برنامه‌ سفر قرار بگیرند. به گفته گوگل، به نظر می‌رسد که این قابلیت به شکل یک آپدیت سروری برای بعضی کاربران منتشر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شده و همه آن را دریافت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمی‌کنند.

اما احتمال دارد که در صورت گرفتن بازخوردهای کافی، به زودی شاهد انتشار آن به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طور رسمی در به‌روزرسانی بعدی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوگل مپس باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone