🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34336.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل watchOS 5 را منتشر کرد؛ با خصوصیات جدید آشنا شوید

اگر اپل واچ دارید و به این زودی‌ها نمی‌توانید سری چهارم این ساعت هوشمند را تهیه کنید، مشکلی نیست. اپل درست مطابق برنامه تعیین شده به‌روزرسانی watchOS 5 را همزمان با آی او اس جدید ...

اگر اپل واچ دارید و به این زودی‌ها نمی‌توانید سری چهارم این ساعت هوشمند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - را تهیه کنید، مشکلی نیست. اپل درست مطابق برنامه تعیین شده به‌روزرسانی watchOS 5 را همزمان با آی او اس جدید منتشر کرده که می‌توانید همین حالا دریافتش کنید.

با دریافت این به‌روزرسانی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - دقیقا همان قابلیت‌هایی را بدست می‌آورید که اپل هفته گذشته برای سری چهارم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - اپل واچ معرفی کرد. از جمله مهم‌ترین تغییرات این آپدیت ارتقای قابلیت‌های سنجش تندرستی و البته بهبود و هوشمندتر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - شدن دستیار سیری بوده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران
اپلیکیشن جدید Walkie Talkie

ساعت هوشمند شما به لطف watchOS 5 می‌تواند نوع ورزشی که می‌کنید را به طور هوشمند تشخیص بدهد، با امکاناتی پیشرفته‌تر از قبل دویدن را پایش کند و حتی فعالیت‌هایی مثل کوهنوردی و یوگا را هم تحت نظر بگیرد. اما از سوی دیگر سیری هم در اطاعت از فرمان‌های شما هوشمندتر عمل می‌کند و دیگر برای احضار شدن نیازی به گفتن «هی سیری» ندارد.

دستیار هوشمند اپل حالا در watchOS 5 از اپلیکیشن‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - شخص ثالث هم پشتیبانی می‌کند، و در واچ فیس اطلاعات بیشتری در اختیارتان می‌گذارد. همچنین حالا می‌توانید از خصوصیت خوب و کاربردی میان‌برهای سیری (Siri Shortcuts) هم استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران

اما از این‌ها که بگذریم، در این نسخه سیستم عامل شاهد اپلیکیشن‌های جدیدی هم خواهید بود. watchOS 5 یک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - اپلیکیشن پادکست جدید معرفی کرده، و ضمنا یک برنامه واکی تاکی هم به شما اجازه می‌دهد که مثل بی سیم با دوستان خود به مکالمه صوتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - بپردازید. یک قابلیت جالب و جدید دیگر هم امکان استفاده از اپل واچ به عنوان کارت دانشجوییست.

در حال حاضر دو دانشگاه آلاباما و اوکلاهامای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - آمریکا از این خصوصیت ویژه پشتیبانی به عمل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - می‌آورند و در آینده دانشگاه‌های بزرگ دیگر از سراسر دنیا هم به این فهرست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جویبار استان مازندران - اضافه خواهند شد.

برای دریافت این آپدیت روی اپل واچ می‌توانید همین حالا به اپلیکیشن Watch در آیفون‌تان مراجعه کرده و از بخش General وارد قسمت Software Update بشوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی آفرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب جسارتا شرکت شما سمت شهرک سپاه جویبار هم تعمیرات لباسشویی تی سی ال TWM-904 داره
پاسخ: بله در شهرک سپاه شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone