🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34346.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ موبایل های اقتصادی گلکسی +J6 و +J4 را معرفی کرد

کمپانی سامسونگ از گوشی های اقتصادی گلکسی +J6 و گلکسی +J4 رونمایی کرده که یکی از آنها برای نخستین بار از سنسور اثر انگشت در لبه کناری بهره می برد. در هفته های اخیر خبرهای ...

کمپانی سامسونگ از گوشی های اقتصادی گلکسی +J6 و گلکسی +J4 رونمایی کرده که یکی از آنها برای نخستین بار از سنسور اثر انگشت در لبه کناری بهره می برد.

در هفته های اخیر خبرهای بسیاری پیرامون این دو موبایل منتشر شده بود که برخی از آنها درست از آب درآمده اند. سامسونگ مدعی شده که این موبایل ها به صورت ویژه برای نسل جوان طراحی شده هرچند به نظر می رسد که با بازارهای اقتصادی سازگاری بیشتری داشته باشند.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهاناز مشخصات گلکسی +J6 باید به نمایشگر ۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹، چیپست اسنپدراگون ۴۲۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

دوربین اصلی دوگانه میزبان سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.2 و قابلیت تشخیص عمق است. در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.9 به چشم می خورد.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان

باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در لبه دستگاه از دیگر قابلیت های گلکسی +J6 است. این گوشی با ابعاد ۱۶۱.۴ در ۷۶.۹ در ۷.۹ میلی متر ۱۷۸ گرم وزن داشته و قرار است در رنگ های مشکی، آبی و قرمز با قیمت ۲۲۰ دلار روانه بازار شود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان
گلکسی +J4

موبایل دیگر گلکسی +J4 نام دارد که از جهات بسیاری از جمله چیپست و نمایشگر به برادر بزرگترش شباهت دارد و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تفاوت آنها شامل رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با یک سنسور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و فقدان سنسور اثر انگشت است.

این دو موبایل از نظر وزن و ابعاد بدنه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاملا یکسان هستند اما گلکسی +J4 در رنگ های طلایی، مشکی و آبی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و با قیمت ۱۵۰ دلار از راه خواهد رسید.

گوشی های مذکور از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همین حالا در دسترس خریداران هندی قرار گرفته اند و احتمالا در هفته های پیش رو شاهد عرضه آنها در دیگر کشورهای آسیایی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone