🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34349.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک دیگر به ترامپ برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کمک نخواهد کرد

کمپانی فیسبوک اعلام کرد در انتخابات آینده‌ی ریاست جمهوری که قرار است سال ۲۰۲۰ برگزار گردد، کمک کمتری به ترامپ خواهد کرد. این شرکت در انتخابات سال ۲۰۱۶ از تارمپ پشتیبانی به عمل آورده بود ...

کمپانی فیسبوک اعلام کرد در انتخابات آینده‌ی ریاست جمهوری که قرار است سال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - ۲۰۲۰ برگزار گردد، کمک کمتری به ترامپ خواهد کرد. این شرکت در انتخابات سال ۲۰۱۶ از تارمپ پشتیبانی به عمل آورده بود که کمک شایانی به رییس جمهور فعلی به حساب می‌آمد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران

البته شرکت یاد شده هنوز پشتیبانی فنی و آموزش‌های اولیه را به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - کمپین‌های کاندیدا‌ها و ارگان‌های طرفداری سیاسی ارائه خواهد داد اما دیگر قصد ندارد مانند انتخابات سال ۲۰۱۶ نفرات متخصص خود را به مقر کمپین کاندیدا‌ها بفرستد و پشتیبانی استراتژیک از آنها به عمل آورد.

در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - عوض مدیران اجرایی فیسبوک ادعا کرده اند که در حال فعالیت بر روی وب سایت تبلیغات سیاسی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - خود هستند تا بتوانند به کمپین‌ها مشاوره رایگان ارائه دهند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران

این مسئله می‌تواند به ضرر دونالد ترامپ و تیم شبکه‌های اجتماعی او تمام شود چرا که در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - سال ۲۰۱۶ تعدادی از کارکنان فیسبوک را در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - اختیار داشت و از انها کمک می‌گرفت. گفته شده این نفرات پیام‌های تبلیغاتی را به شکل مناسبی برای شبکه‌های اجتماعی تنظیم می‌کردند و به همین روش میلیون‌ها رای دهنده از فضای مجازی برای ترامپ به ارمغان آورده‌ بودند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران

برد پارسکال مدیر بخش امور دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶ که جدیداً رئیس ستاد انتخاباتی سال ۲۰۲۰ نیز لقب گرفته است، در این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - مورد گفته بود:

«کارکنان فیسبوک هفته‌ای چند بار به مقر تبلیغاتی ترامپ سر می‌زدند و مرا در تایین استراتژی درست راهنمایی می‌کردند.  از این من باور دارم ترامپ از طریق توییتر با مردم صحبت می‌کرد اما استفاده از فیسبوک بود که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - موجب شد در انتخابات برنده شود.»

صبحت‌های وی موجب شد که قانونگزاران ایالات متحده از فیسبوک درباره‌ی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - این مسئله توضیح بخواهند. سخنگویان این شبکه احتماعی اذعان داشتند که طی انتخابات جنجالی سال ۲۰۱۶ به کمپین تبلیغاتی دو طرف پشنهاد پشتیبانی مشابه داد. آنچه تفاوت‌ها را رقم زد این بود که ترامپ از این پیشنهاد استقبال به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر محمودآباد استان مازندران - عمل آورد در حال که کلینتون آن را نپذیرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone