🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34362.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سبزترین کارخانه جهان؛ پروژه عظیم سقف خورشیدی گیگافکتوری تسلا آغاز شد

تسلا در حال ساختن بزرگترین سقف مجهز به پنل های خورشیدی در دنیا است. هدف از ساخت این سقف تامین نیرو بخش کارخانه گیگافکتوری در نوادا آمریکا عنوان شده است. تسلا در ژانویه 2017 اعلام ...

تسلا در حال ساختن بزرگترین سقف مجهز به پنل های خورشیدی در دنیا است. هدف از ساخت این سقف تامین نیرو بخش کارخانه گیگافکتوری در نوادا آمریکا عنوان شده است.

تسلا در ژانویه 2017 اعلام کرد که این کارخانه به طور کامل از انرژی های تجدید پذیر نیرو - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خواهد گرفت. این سقف پوشیده شده از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پنل های خورشیدی توانایی تولید 70 مگاوات نیروی برق را خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در صورتی که مراحل ساخت این سقف خورشیدی با موفقیت تمام شود - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تسلا سقف خورشیدی را در اختیار خواهد داشته که  7 برابر بزرگ تر از  بزرگ ترین سقف خورشیدی فعلی دنیا است.

در حال حاضر مزرعه های خورشیدی بسیار بزرگ تری در دنیا وجود دارد اما تسلا با اتصال پنل های خورشیدی بر روی سقف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کارخانه خود بزرگ ترین سقف خورشیدی دنیا را در اختیار خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تسلا یک سال بعد از رونمایی از این پروژه کار ساخت آن را شروع کرد اما شرکت اجرا کننده پروژه پس از نصب 6 خوشه پنل، کار خود را متوقف کرد.

اما ماه گذشته بود که به نظر می رسید این پروژه عظیم مجددا آغاز به کار کرده و تسلا با انتشار تصویری جدید از مجل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اجرای آن، دوباره ادعای بزرگ ترین سقف خورشیدی خود را مطرح کرد.

تسلا از ماژول های خورشیدی بزرگی استفاده می کند که گفته می شود هر کدام از آن ها در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حدود 350 وات برق تولید می کنند. این شرکت از حدود 200 هزار ماژول خورشیدی استفاده خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

البته در حال حاضر تسلا راه طولانی ای تا رسیدن به تولید 70 مگاوات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برق در پیشرو دارد.

طبق گزارشات این کارخانه در حدود 1.9 میلیون فوت مکعب وسعت خواهد داشت. در حال حاضر در حدود 4.9 میلیون فوت مربع فضا عملیاتی شده و طبق گفته تسلا این تنها 30 درصد از برنامه ای است که تسلا قصد انجام آن تا پایان سال جاری میلادی داشته است.

در دو سال گذشته در ظاهر این کارخانه تغییرات زیادی دیده نشده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است. زیرا تسلا در حال حاضر بر روی تولیدات خود تمرکز کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

این کارخانه قرار بود که 35 GWh (گیگاوات ساعت) سلول - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باتری و 50 Gwh بسته باتری تولید کند. در ادامه شرکت مدعی شد که آن ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به راه حل هایی دست پیدا کرده اند و بهره وری میزان تولیدات کارخانه را افزایش خواهند داد. برهمین اساس تسلا ادعا کرد که توانایی تولید 105 GWh سلول باتری و 150 GWh بسته باتری بر پایه همان ساختار قبلی را خواهد داشت.

در حال حاضر تسلا در این کارخانه تنها 20 GWh باتری تولید می کند و برنامه دارد تا پایان سال جاری به 35 GWh - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فوکا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام شما کوی مولوی میانه طرح تعویض مایکروفر بوش قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در کوی مولوی شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone