🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36466.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

۵ کتاب پیشنهادی بیل گیتس برای تابستان امسال

همه می‌دانند که بیل گیتس از آن دسته افرادی است که هر لحظه از زندگی‌اش را به کتاب خوانی گذرانده و تقریبا کتابی نیست که نخوانده باشد. بنیان‌گذار مایکروسافت گهگاه در بلاگ شخصی خود درباره‌ ...

همه می‌دانند که بیل گیتس از آن دسته افرادی است که هر لحظه از زندگی‌اش را به کتاب خوانی گذرانده و تقریبا کتابی نیست که نخوانده باشد. بنیان‌گذار مایکروسافت گهگاه در بلاگ شخصی خود درباره‌ کتابهای مورد علاقه‌اش مطالبی می‌نویسد. بر همین اساس به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تازگی ۵ کتاب پیشنهادی بیل گیتس برای تابستان امسال در مطلبی منتشر شده که می‌تواند در انتخاب بسیاری از کاربران تاثیر بگذارد.

این کتاب‌ها که شامل بیوگرافی، یادداشت، خاطرات شخصی و برندگان جایزه‌‌های مختلف می‌شوند، برخلاف موضوعات سنگینشان بسیار مناسب و ساده نوشته شده‌اند. به طوری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که بیل گیتس از خواندن این ۵ کتاب لذت زیادی برده است. ۵ کتاب پیشنهادی بیل گیتس برای تابستان امسال عبارتند از :

۵. لینکولن در باردو (Lincoln in the Bardo)

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این کتاب «George Saunders» که موفق شده جایزه ادبی من بوکر را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از آن خود کند، یک رمان تاریخی است که به غم و اندوه آبراهام لینکولن برای از دست دادن فرزندش اختصاص دارد. بیل گیتس درباره این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کتاب می‌گوید:

«من فکر می‌کردم که همه چیز را درباره‌ی لینکولن می‌دانم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اما این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کتاب باعث شد که متوجه اشتباهم بشوم و اطلاعات جدیدی درباره‌ی این قسمت از زندگی‌اش بدست آورم.»

۴. همه چیز به دلیل خاصی رخ می‌دهد (Everything Happens for - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - a Reason)

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این کتاب توسط «Kate Bowler» تاریخدان دانشگاه دوک نوشته شده و خاطرات شخصی وی را پس از مبتلا شدن به سرطان روده به قلم می‌کشد. او سعی می‌کند که متوجه شود چرا این اتفاق برایش رخ داده است. گیتس خاطرنشان نموده این خاطرات موفق شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در عین حال هم ناراحت کننده باشد و هم لبختد بر لبان خواننده بیاورد.

۳. داستان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پیشینه: تاریخچه‌ی بزرگی از همه چیز (Origin Story: A Big History of Everything)

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این کتاب بر اساس یک سری دروس آنلاین نوشته شده که جهان هستی را از ابتدای تشکیلش یعنی ۱۳.۸ میلیارد سال قبل تا روزگار مدرن امروز به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. بنیان‌گذار مایکروسافت معتقد است که این کتاب، مورد مناسبی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای شروع مطالعه در زمینه‌ی تاریخ هستی است و توانسته به زبانی ساده مسائل جالب و گسترده‌ای را بررسی کند.

۲. واقعیت (Factfulness)

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

«Hans Rosling» یک آماردان و فیزیکدان سوئدی بود که سال گذشته فوت شد اما پیش از آن با فرزند و عروسش برای نوشتن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این کتاب همکاری نمود. کتاب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - واقعیت به بیان کردن کلی حقیقت درباره‌ی دنیا اختصاص دارد و مسائلی که نیاز است در این دنیا ارتقا بیابد را به صورت کلی مطرح می‌کند.

۱. لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci)

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

«Walter Isaacson» بیوگرافی نویس معروفی است که تا به حال زندگی نامه‌های اشخاص معروفی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نظیر بیل گیتس، آلبرت اینشتین و بنجامین فرانکلین را نوشته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است اما این بار به سراغ مرد رنساس رفته تا ارتباط پیوسته وی با هنر و علم را به تصویر بکشد. به گفته‌ی گیتس، نویسنده توانسته رشته‌های مختلفی از زندگی داوینچی را با یکدیگر پیوند داده و خارق - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - العاده بودن او را در ۶۰۰ صفحه تلویحاً به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ جسارتا شما منطقه مجتمع برق مشکین شهر تعمیر لباسشویی تی سی ال M94 TCL هم دارید
پاسخ: بله در مجتمع برق شهر مشکین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone