🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36464.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا استفاده از فیلترشکن جرم است؟

این روزها اگر نگاهی به برنامه‌های رایگان با بیشترین دانلود گوگل‌پلی بیندازید با لیستی از انبوه فیلترشکن‌های رایگان مواجه می‌شوید که کاربران به‌خاطر دور زدن فیلترینگ آنها را دانلود می‌کنند، فارغ از این ماجرا که ...

این روزها اگر نگاهی به برنامه‌های رایگان با بیشترین دانلود گوگل‌پلی بیندازید با لیستی از انبوه فیلترشکن‌های رایگان مواجه می‌شوید که کاربران به‌خاطر دور زدن فیلترینگ آنها را دانلود می‌کنند، فارغ از این ماجرا که این بازار داغ فیلترشکن‌ها چقدر خطرناک است (که قبلا در این گزارش به آن پرداختیم) این پرسش مطرح است که آیا بر اساس قانون کشور، استفاده از برنامه‌هایی که کاربرد دور زدن فیلترینگ را دارند جرم تلقی می‌شود؟

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

«خرید و فروش فیلترشکن جرم است اما استفاده از آن جرم نیست.» پوریا قهرمانی، کارشناس حقوقی و وکیل دادگستری با گفتن این موضوع به دیجیاتو ابعاد جالبی از مبحث فیلترشکن را برایمان باز می‌کند و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می‌گوید:

«در هیچ یک از قوانین کشوری ورود به سایت‌ها یا عضویت در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف مانند فیس‌بوک و توییتر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و امثال آن‌ها جرم تلقی نمی‌شود و از همین رو وزیر ارتباطات نیز تاکید دارد که فعالیت ایرانیان در توییتر جرم نیست. تاکنون در دستگاه قضایی پرونده‌ای با عنوان مجرمانه‌ استفاده از فیلترشکن به صدور رای دادگاه منجر نشده است.

در قانون موجود در کشور برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هیچ یک از اقداماتی که گفته شد مجازاتی پیش‌بینی نشده اما پس از تصویب قانون جرایم رایانه‌ای در سال 1388 قانونگذار کمی سختگیرانه‌تر عمل کرد و دسترسی به برخی سایت‌های فیلترشده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را جرم‌انگاری کرد که فعلا تلگرام در بین آنها نیست اما شاید روزی در این لیست - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قرار گیرد.»

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

قهرمانی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به سخنرانی ریاست جمهوری درباره - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - استفاده رایج مردم از تجهیزات ماهواره‌ای اشاره می‌کند و باور دارد که دولتمردان می‌دانند برخی قوانین بعد از گذشت سال‌ها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - متروک می‌شوند و با وجود تصویب شدن نمی‌توان صد درصد، اجرایی شدن آنها را تضمین کرد:

«ریاست جمهوری پشت تریبون رسمی می‌گوید که آیا واقعا ماهواره جمع شده است؟ آیا باید حس کنیم که رییس جمهور می‌گوید مملکت قانون ندارد؟ خیر، اما قانون قصد دارد موضوعی را جرم تلقی کند که نمی‌تواند آن را صد درصد کنترل کند، از همین رو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محدود کردن قاطعانه به‌طور حتم چندان جواب نخواهد داد. در این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حالت قانونگذار هوشمندانه نگاه دیگری به مساله می‌اندازد و بخشی از آن را ممنوع می‌کند که قابل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اغماض است.»

این وکیل دادگستری با اشاره به صفحات رسمی بسیاری از رجل سیاسی بدنه حاکمیت در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر و فیس‌بوک، تاکید می‌کند که قانون برای همه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یکسان است و با رویت این صفحات می‌توان پی‌برد که عضویت در این شبکه‌ها جرم نیست - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بلکه فعالیت و نوع فعالیت افراد در این بسترها می‌تواند تبدیل به جرم برای آنها شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

او می‌گوید که پلتفرم‌ها خودشان محتوا نیستند که بخواهیم از آنها به عنوان محتوای مجرمانه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یاد کنیم بلکه محتواها توسط افراد تولید می‌شوند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که گاهی منجر به قانون‌شکنی می‌شود:

«اگر قانون، استفاده از فیلترشکن و وارد شدن به این سایت‌ها را قانون‌شکنی عنوان می‌کرد، آن وقت هر کودکی که این کار را انجام می‌داد خود را یاغی و قانون‌شکن می‌دانست و قبح و قداست قانون می‌ریخت. قانونگذاری برای سایبر در همه جا وجود دارد و به عنوان مثال امریکا از سال 2000 به فعالیت در فضای مجازی رسمیت داده و تاکنون 230 قانون پیرامون آن به ثبت رسانده است که برخی از آنها هم به همین هوشمندی قانون‌گذاری در کشور ما هستند.»

از نظر این کارشناس حقوقی، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قوانین به‌ویژه قوانین کیفری باید جامعه پذیر باشد و اگر قانون همین امروز استفاده از تلگرام و فیلترشکن را جرم معنا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند با آگاهی و علم بر اینکه حداقل طبق آمار خود دولت ۳۹ میلیون‌ نفر هنوز در این بستر فعالیت را دارند تبدیل به مجرم کرده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و اجرای این حکم نشدنیست:

«این طرح اگر مصوب و به قانون تبدیل شود، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هزینه‌های بسیاری در اجرا به جامعه تحمیل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواهد کرد. از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - همین رو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قانون فعلا از هشت سال پیش تا امروز در این مساله چندان دچار تغییرات نشده و کماکان خرید و فروش - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - وی پی ان جرم معرفی شده است و نه استفاده از آن که همان مساله هوشمندی در تصویب قانون در آن را شاهد هستیم.»

«سامان سلطانی» کارشناس حقوقی به ماجرای غیرقانونی بودن فیلترشکن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در کافی نت‌ها اشاره می‌کند و آن را هم دارای وجهه قانونی نمی‌داند. او به دیجیاتو می‌گوید:

«بر اساس ماده 28 قانون آیین دادرسی کیفری، ضابطان - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دادگستری مامورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات دادستان در کشف جرم، حفظ آثار و علایم و جمع‌آوری ادله - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - وقوع جرم، شناسایی، یافتن و جلوگیری از فرار و مخفی شدن متهم، تحقیقات مقدماتی، ابلاغ اوراق و اجرای تصمیمات قضایی، به موجب قانون اقدام می‌کنند. ، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مقام قضایی و به مراتب اولی ضابطان دادگستری نمی‌توانند با استناد به قانون دور زدن فیلتر یا همان استفاده از فیلترشکن را عملی مجرمانه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و حتی تخلف بپندارند. اگر دادستان یا بازپرس دستور منع استفاده از فیلترشکن‌ها را صادر کرده یا آنکه دستور مقابله با کافی‌نت‌هایی که از فیلترشکن استفاده می‌کنند، داده باشند، باید مستند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قانونی را به مردم ارائه دهند. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مقام قضایی در صدور دستور باید تابع قانون باشد و هیچ دستوری نمی‌تواند فرای قانون صادر شود.»

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

 

این کارشناس حقوقی عقیده دارد که اگر مجرمانه بودن استفاده از فیلترشکن در قانون صریحا تعریف نشده است، پس نمی‌توان برای آن مجازات تعیین یا آن را ممنوع کرد، چون اصل بر آزادی اطلاعات و آزادی استفاده از وسائل تکنولوژیکی است: «از چنین مسائلی نمی‌توان در برابر یک قانون دائمی یاد کرد و یک حکم کلی راجع به موضوع صادر کرد.»

سلطانی تاکید دارد که در قانون به طور مشخص مطرح نشده که استفاده از فیلترشکن جرم است و بر این اساس کاربرانی که از سایت‌های فیلتر شده استفاده می‌کنند مجرم نیستند:

«ماده 21 قانون قضایی مربوط به کسانی است که محتوای خلاف قانون تهیه می‌کنند، نه اشخاصی که این مطالب را به نحوی از انحاء می‌بینند یا از آن‌ها استفاده می‌کنند. به طور کلی به نظر من ایجاد ممنوعیت در قرن بیست و یک و عصر ارتباطات نه تنها موثر نیست بلکه موجب ترغیب افراد به ورود به این سامانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاکثر کارشناسان حقوقی باور دارند که ایجاد ممنوعیت قانونی در جهت دسترسی به اطلاعات و نیازهای روز صرفا به دور زدن قانون و باب شدن قانون شکنی در جامعه می انجامد و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به همین دلیل قانونگذار را هوشمندتر از آنکه خط بطلان را دور این مسائل بکشد معرفی می‌کنند. آنها باور دارند که دولت و قانون باید بتوانند در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنارهم شرایطی را فراهم کنند که در این بحبوحه بازار اطلاعات، شهروندان به درجه‌ خوبی از آگاهی برسند و اجباری آنها را تهدید نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone