🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29091.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل VISA؛ ویژگی مفیدی که می‌تواند به رخنه امنیتی خطرناک تبدیل شود

پژوهشگران مؤسسه امنیت سایبری «Positive Technologies» طی کنفرانس کلاه سیاه (Black Hat) آسیا برای سال 2019، از وجود قابلیتی در چیپست های جدید اینتل خبر دادند که می تواند به یک رخنه امنیتی خطرناک تبدیل ...

پژوهشگران مؤسسه امنیت سایبری «Positive Technologies» طی کنفرانس کلاه سیاه (Black Hat) آسیا برای سال 2019، از وجود قابلیتی در چیپست های جدید اینتل خبر دادند که می تواند به یک رخنه امنیتی خطرناک تبدیل شود.

جاسوس‌افزاری که با دسترسی به ویزا توسعه می‌یابد عملاً غیر قابل ردیابی خواهد بود

ویژگی مورد بحث که «تصویرسازی از معماری سیگنال های داخلی» یا VISA نام دارد، در هاب کنترل پلتفرم (PCH) پردازنده های جدید اینتل قرار گرفته و عملکردی مشابه با یک تحلیلگر منطقی سیگنال دارد. به گفته محققان، ویزا سیگنال های دریافتی PCH از درگاه های داخلی و ابزارهای جانبی (مانند کیبورد، موس، مانیتور و...) که در نهایت به پردازنده می رسند، پایش می کند.

دسترسی غیر مجاز به VISA مهاجم را قادر به نصب جاسوس افزاری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - می کند که تقریباً تمام اطلاعات تبادل شده درون رایانه را ثبت کرده و عملاً غیر قابل ردیابی خواهد بود.

البته به گفته پژوهشگران، فناوری مورد بحث به صورت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - محرمانه مورد استفاده قرار گرفته و اطلاعات مربوط به آن در اختیار همگان قرار ندارد. از سوی دیگر کمپانی اینتل هم نسبت به حفاظت از آن سختگیر بوده و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - اظهار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - داشته که کاربران از خطرات احتمالی در امان خواهند بود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل

با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - این حال محققان Positive Technologies چند روش مختلف را برای سوء استفاده از ویزا معرفی کرده اند که می توانند اطلاعات تبادل شده با پردازنده را افشا کنند. این متدها با استفاده از سیستم مدیریت اینتل (ME) که در پردازنده های نسل پنجم به بعد وجود دارند، توسعه یافته اند.

ساده ترین روش برای در اختیار گرفتن VISA، استفاده از نفوذپذیری هایی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - است که شرکت اینتل در گزارش INTEL-SA-00086 خود به آنها اشاره کرده؛ رخنه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - امنیتی مورد اشاره در این گزارش به هکرها اجازه می دهد کنترل سیستم ME را به دست بیاورند که این موضوع به معنی در اختیار گرفتن ویزا خواهد بود.

هرچند اینتل با ارائه آپدیت های امنیتی مشکلات موجود را برطرف کرده، اما مسئله اینجاست که امکان داون گرید (بازگشت به نسخه های قبلی نرم افزار) در محصولات شرکت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - آمریکایی وجود داشته که با این کار، امکان استفاده از رخنه امنیتی ME فراهم خواهد شد.

گفتنی است به اعتقاد پژوهشگران، احتمال استفاده از آسیب پذیری VISA توسط هکرها بسیار کم است و مهاجمان معمولاً خود را به دردسر نمی اندازند؛ اما در صورت دسترسی آنها به ویزا، اطلاعات کاربر تقریباً برای همیشه در اختیار هکرها قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone