🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21952.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مک بوک ایر ۲۰۲۰ رونمایی شد؛ پردازنده نسل دهم اینتل و کیبورد جدید

مک بوک ایر جدید با نسل دهم پردازنده اینتل Core i7 و کیبورد جدید معرفی شد. این لپ تاپ سبک وزن در نسخه پایه با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد. مک بوک پرو 16 ...

مک بوک ایر جدید با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - نسل دهم پردازنده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - اینتل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - Core i7 و کیبورد جدید معرفی شد. این لپ تاپ سبک وزن در نسخه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - پایه با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد.

مک بوک پرو 16 اینچی دیگر تنها لپ تاپ اپل با مجیک کیبورد نیست. این شرکت دقایقی قبل از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - نسل جدید مک بوک ایر رونمایی کرده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - از همین کیبورد بهره می‌برد. این کیبورد به‌‌جای مکانیزم پروانه‌ای، دارای مکانیزم قیچی است و عملکرد بهتری در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - زمان تایپ از خود نشان می‌دهد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - لپ تاپ جدید اپل علاوه بر کیبورد جدید، عملکرد سریع‌تر و بهتری در مقایسه با نسل گذشته خود دارد. این محصول برای تامین قدرت خود به نسل دهم پردازنده اینتل Core i7 از سری Y مجهز شده که دارای 4 هسته پردازشی با فرکانس پایه 1.2 گیگاهرتز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - فرکانس بوست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - 3.8 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - گیگاهرتز است.

این لپ تاپ به علت استفاده از گرافیک اینتل Iris Plus، در مقایسه با مدل قبلی تا 80 درصد عملکرد بهتری در زمینه کارهای گرافیکی از خود نشان می‌دهد. نسخه پایه آن دارای 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده و در بالاترین مدل به 2 ترابایت افزایش پیدا می‌کند. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل macOS کاتالینا است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان

این لپ تاپ اپل به صفحه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - نمایش 13.3 اینچی IPS با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل مجهز شده که دارای نسبت تصویر 16:10 است. این دستگاه از فناوری True Tone بهره می‌برد که بر اساس نور محیط، تنظیمات نمایشگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - را تغییر می‌دهد. برای اولین بار مک بوک ایر از نمایشگر خارجی با رزولوشن 6K پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌کند، البته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌توان به آن دو مانیتور با رزولوشن 4K نیز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - وصل کرد.

اپل برای ساخت بدنه مک بوک ایر 2020 از آلومینیوم بازیافتی سری 6000 استفاده کرده است. ضخامت این لپ تاپ در ضخیم‌ترین بخش برابر با 1.61 سانتی‌متر بوده و وزن آن به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - 1.29 کیلوگرم می‌رسد. وظیفه تامین انرژی آن برعهده یک باتری 49.9 وات ساعتی است که می‌تواند تا 11 ساعت وب‌گردی با وای فای شارژدهی داشته باشد.

اپل برای نسل جدید مک بوک ایر دو پورت تاندربولت 3 در نظر گرفته که کاربران برای اتصال شارژر 30 واتی موجود در جعبه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این لپ تاپ همچنین از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های طلایی، خاکستری فضایی و نقره‌ای سفارش دهند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان

اپل مک بوک ایر جدید را با قیمت پایه 999 دلار به فروش می‌رساند که در مقایسه با نسل گذشته خود با قیمت حدود ۱۰۰ دلار  ارزان‌تر است. قیمت در نظر گرفته شده و کیبورد جدید می‌تواند محبوبیت آن را در بازار تضمین کند. این محصول برخلاف مک بوک 16 اینچی، از اسپیکر قدرتمندی بهره نمی‌برند، اما اپل آن را به اسپیکر استریو و 3 میکروفن مجهز کرده است.

اپل علاوه بر این لپ تاپ، از نسل جدید آیپد پرو نیز رونمایی کرده. این تبلت مانند نسل گذشته خود در مدل‌های 11 و 12.9 اینچی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شهرضا استان اصفهان - فروش می‌رسد. این محصولات در نسخه پایه به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند و همچنین دارای دوربین اصلی سه گانه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone