🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42270.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل 300 اپ اندرویدی که برای حملات DDoS استفاده می شدند را پاکسازی کرد

به گزارش گیزمودو، گوگل ساعاتی پیش چیزی در حدود 300 اپلیکیشن اندرویدی را از فروشگاه پلی استور حذف کرده است. این اپلیکیشن های مخرب به طور مخفیانه از دیوایس های اندرویدی به عنوان منبعی برای ...

به گزارش گیزمودو، گوگل ساعاتی پیش چیزی در حدود 300 اپلیکیشن اندرویدی را از فروشگاه پلی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - استور حذف کرده است. این اپلیکیشن های مخرب به طور مخفیانه از دیوایس های اندرویدی به عنوان منبعی برای شروع حملات DDoS (محروم سازی از سرویس) استفاده می کردند.

به گفته محققان حوزه امنیت، بخش زیادی از این اپلیکیشن ها که خدمات ساده ای مثل رینگتون موبایل و مدیریت حافظه را به کاربران ارائه می کردند به بات نتی موسوم به WireX آلوده بوده اند. بدافزار مذکور درون این اپلیکیشن ها مخفی می شد، و به محض نصب روی اندروید فعالیتش را آغاز می کرد تا هکرها بتوانند از دیوایس کاربر به عنوان پایگاهی برای شروع - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - حملات DDoS استفاده کنند.

تا این لحظه بیش از 70 هزار دیوایس از صد کشور دنیا به WireX - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - آلوده شده اند

برای اولین بار، این محققان امنیتی شرکت ارائه کننده خدمات ابری Akamai بودند که بدافزار WireX را پس از حمله های DDoS به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک شرکت خدمات هتلداری کشف کردند. حمله های DDoS این بدافزار به این شکل انجام می گرفت که حجم عظیمی داده از آدرس های IP مختلف را به سرور وبسایت های هدف می فرستاد، و این وبسایت ها به خاطر نفوذ این حجم زیاد از اطلاعات داون می شدند.

گوگل با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که برای حذف اپلیکیشن های مخرب از دیوایس های آلوده نهایت تلاش خود را به کار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - می بندد. همچنین طبق تخمین بعضی محققان امنیتی، تا این لحظه بیش از 70 هزار دیوایس از صد کشور دنیا به WireX آلوده شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اند؛ بدافزاری که گه گداری در نقش باج افزار هم ظاهر شده است.

بد نیست - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بدانید که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - در حال حاضر محققان امنیتی شرکت های Akami، Cloudflare، Flashpoint، Team Cymru و گوگل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای مبارزه با این بات نت شروع به همکاری کرده اند. در این میان گوگل از یادگیری ماشینی برای تشخیص اپلیکیشن های آلوده در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - پلی استور و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریدون کنار استان مازندران - پاکسازی آن ها استفاده می کند.

همچنین متخصصان حوزه امنیت از شرکت هایی که قربانی حملات DDoS می شوند خواسته اند که جزئیات کامل این حملات را برا مبارزه بهتر با WireX در اختیار آنان بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وسنه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سایت ***** کولر گازی آر تی سی MARS30RT1 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone