🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44204.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

در iOS 11 با فعال سازی حالت پرواز، اتصال وای فای و بلوتوث قطع نمی شود

طی کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 که چندی پیش برگزار شد، کمپانی اپل از نسخه یازدهم سیستم عامل iOS رونمایی کرد. یکی از تغییراتی که قرار است با این نسخه از iOS به همراه آورده ...

طی کنفرانس توسعه دهندگان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - WWDC 2017 که چندی پیش برگزار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شد، کمپانی اپل از نسخه یازدهم سیستم عامل iOS رونمایی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرد. یکی از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تغییراتی که قرار است با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این نسخه از iOS به همراه آورده شود، به حالت پرواز ارتباط دارد؛ حالتی که به صورت معمول در صورت انتخاب آن، تمام اتصالات دستگاه مانند وای فای، سیگنال مخابرانی و بلوتوث برای استفاده در هواپیما قطع می شود.

اما بیایید تصور کنیم که از بلوتوث برای همگام سازی اپل واچ با آیفون تان استفاده کرده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اید. در این صورت، حالت پرواز به صورت سنتی ارتباط بلوتوث را قطع می کند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و ساعت هوشمندتان دیگر قادر به دریافت دیتا از موبایل نیست. بنابراین باید به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صورت دستی بلوتوث یا وای فای را روشن کنید تا باز هم قادر به استفاده از اپل واچ یا اینترنت باشید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اما اپل قصد دارد این رویه را در iOS 11 تغییر دهد و با فعال سازی حالت پرواز، بلوتوث و وای فای کماکان روشن باقی می مانند. به این شکل، حتی در حالت پرواز می توانید از تجهیزات جانبی گران قیمت خود مانند ایرپادها یا اپل واچ استفاده و اتصال شان به دستگاه را حفظ کنید.

نسخه نهایی iOS 11 مثل همیشه تا چند ماه دیگر در دسترس کاربران قرار می گیرد و انتظار می رود که آیفون های جدید اپل نیز، مانند آیفون 8 و آیفون های خانواده 7 اس نیز به صورت پیش فرض به این سیستم عامل مجهز شده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** لباسشویی الجی WM-G105DW شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone