🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37791.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک هم به جمع تولیدکنندگان چیپست می پیوندد

به نظر می رسد فیسبوک در حال پشت سر گذاشتن نخستین مراحل برای توسعه چیپ هایی است که در آینده در دیوایس ها و سرورهای این کمپانی استفاده می شوند. به گزارش بلومبرگ، فیسبوک در ...

به نظر می رسد فیسبوک در حال پشت سر گذاشتن نخستین مراحل برای توسعه چیپ هایی است که در آینده در دیوایس ها و سرورهای این کمپانی استفاده می شوند. به گزارش بلومبرگ، فیسبوک در پی استخدام مدیری است که در حوزه «سیستم های برچیپ سرتاسر یا فرمور ASIC و برنامه ریزی توسعه درایور» مهارت داشته باشد.

بنابراین فیسبوک هنوز به صورت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - جدی پروژه تازه خود را کلید نزده اما این کمپانی می خواهد بیش از پیش مستقل و کمتر از قبل به کمپانی های خارجی مثل کوالکام متکی باشد. در این صورت، فیسبوک قصد دارد مسیری مشابه با سایر کمپانی های غول تکنولوژی را در پیش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - بگیرد.

اپل مدت هاست که خود به توسعه چیپ های دیوایس های iOS می پردازد و گفته می شود که برای جایگزینی پردازنده های اینتل در کامپیوترهای مک با نمونه های مخصوص خودش نیز برنامه ریزی کرده. از طرفی گوگل هم مدتی است که توسعه چیپ های هوش مصنوعی را آغاز کرده و با موبایل پیکسل 2، پردازنده تصویر خود را به دست عموم مردم رساند. در این بین آمازون هم توسعه چیپ هایی برای بهبود هوش مصنوعی الکسا را در دستور کار دارد.

لیست مشاغل فیسبوک، در دسته بندی «زیرساخت» منتشر شده و به همین خاطر، بسیار محتمل است که تیم توسعه چیپ این کمپانی، تلاش های خود را سرورهای هوش مصنوعی فیسبوک متمرکز کند. در حال حاضر این سرورها که سیستم های هوش مصنوعی فیسبوک را آموزش می دهند، بر چیپ های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - انویدیا مبتنی هستند. مارک زاکربرگ معتقد است که هوش مصنوعی در نهایت نقشی سازنده تر نسبت به حالا در علامت گذری محتویات نامناسب در شبکه اجتماعی فیسبوک ایفا خواهد کرد.

با این حال چیپ های فیسبوک احتمالاً تنها برای مصارف - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - سازمانی نباشند و امکان دارد در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - آینده شاهد عرضه یک اسپیکر هوشمند یا حتی هدستی واقعیت مجازی از سوی آکیلس باشیم که به این چیپ ها مجهز شده اند. در این صورت، آکیلس که از زیرمجموعه های فیسبوک به حساب می آید می تواند دست به بهینه سازی هایی روی هدست خود بزند که تنها با ادغام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - سخت افزار و نرم افزار در تمام مراحل توسعه حاصل می شوند. البته چندی است که فیسبوک به جاسوسی از مردم متهم شده و اگر قرار باشد چیپ هایش را در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - دیوایس - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - های مخصوص مصرف کنندگان قرار دهد، مشخص نیست چه بازخوردی از آنها دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone