🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37806.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ وجود هر گونه مشکل در شارژدهی گلکسی اس 9 را انکار کرد

اخیرا یکی از سخنگویان کمپانی سامسونگ در واکنش به انتقادات کاربران از مصرف شارژ گلکسی اس 9، وجود چنین مشکلی را از اساس تکذیب کرده است. جدیدترین پرچمدارهای کمپانی کره ای همچون سال های گذشته ...

اخیرا یکی از سخنگویان کمپانی سامسونگ در واکنش به انتقادات کاربران از مصرف شارژ گلکسی اس 9، وجود چنین مشکلی را از اساس تکذیب کرده است.

جدیدترین پرچمدارهای کمپانی کره ای همچون سال های گذشته در دو مدل با چیپست های اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 عرضه شده اند که بر اساس گزارشات مختلف از لحاظ دوام باتری با یکدیگر تفاوت دارند.

اگرچه باتری یکی از نقاط سری گلکسی 9 نیست اما با این وجود هم بسیاری از کاربران عقیده دارند که مدل مجهز به اگزینوس حتی نسبت به سری اسنپدراگون هم شارژ دهی کمتری دارد و همین مساله انتقادات فراوانی را روانه این کمپانی کرده است.

سامسونگ تاکنون نسبت به این مسئله واکنش خاصی نشان نداده بود و حالا یکی از سخنگویان این شرکت تاکید کرده گلکسی اس 9 برای ارائه بهترین تجربه کاربری طراحی شده و میزان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مصرف باتری در آن به نحوه استفاده کاربران، اپلیکیشن های نصب شده یا در حال اجرا و تنظیمات موبایل بستگی دارد. تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این تست های داخلی این کمپانی مسئله خاصی خارج از پارامترهای معمول خاصی را نشان نداده اند؛ به عبارت دقیق تر سامسونگ معتقد است در رابطه با باتری گلکسی اس 9 اساسا مشکلی وجود ندارد.

از سوی دیگر همانطور که عنوان شد سری مجهز به چیپست اسنپدراگون از نظر شارژدهی عملکرد بهتری دارد، بنابراین مشکل را باید در چیپست ها جستجو کرد. اگرچه هر دو سری از تعداد، آرایش و کلاک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هسته های یکسانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بهره می برند اما اگزینوس تا حدودی از اسنپدراگون قویتر است و در برابر انرژی بیشتری را مصرف می کند.

با این حال پایگاه تخصصی آناندتک هسته های پردازنده M3 اگزینوس را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مقصر اصلی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مصرف شارژ بیشتر می داند. با توجه به اینکه حداکثر کلاک پردازنده این چیپست تفاوت چندانی با چیپ های رقیب ندارد، می توان نتیجه گرفت سامسونگ در روند طراحی نتوانسته هسته های قدرتمند و پر مصرف M3 را تحت کنترل درآورد.

با توجه به انکار این مشکل به نظر نمی رسد کمپانی کره ای در آینده نزدیک راه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حلی برای رفع این مشکل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نامور نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** لباسشویی ایندزیت BWE 91484X S UK شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone