🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37781.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سازنده بایونتا در حال ساخت عنوانی برای موبایل است

اسمارت فون ها این روزها به سودآورترین پلتفرم بازی های ویدیویی تبدیل شده اند و استودیوی معروف پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) هم در همکاری با کمپانی DeNa تصمیم دارد تا به جمع سازندگان بازی های ...

اسمارت فون ها این روزها به سودآورترین پلتفرم بازی های ویدیویی تبدیل شده اند و استودیوی معروف پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) هم در همکاری با کمپانی DeNa تصمیم دارد تا به جمع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سازندگان بازی های موبایل بپیوندد؛ روز گذشته این توسعه دهنده ژاپنی از عنوان اکشن World of Demons را برای اندروید و iOS معرفی کرد.

پلاتینیوم گیمز و DeNa یک هدف دارند؛ ارائه بهترین تجربه اکشن با صفحات لمسی

World of Demons همانگونه که اسمش نشان می دهد، بازیکن را در جهانی مملو از هیولاها رها می کند و در نقش یکی از سه شخصیت اصلی داستان، باید با آن - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ها مبارزه کنید. هنوز تریلری از این عنوان منتشر نشده اما با توجه به اسکرین شات ها و حرف های خود توسعه دهنده، بازی الهامات زیادی از فرهنگ ژاپنی گرفته است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی
بازی کنترل پیچیده ای ندارد: به کمک قسمت چپ صفحه لمسی حرکت می کنید، با کلیک روی موبایل ضربه زده و اگر انگشت تان را بکشید، شخصیت اصلی جاخالی می دهد.

برای گرافیک و همانند اوکامی (یکی دیگر از ساخته های معروف پلاتینیوم گیمز)، World of Demons از قلم زنی ژاپنی استفاده کرده و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هیولاها نیز از یوکا الهام گرفته اند. پلاتینیوم گیمز وعده داده که هر کدام از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دشمنان بازی سبک مبارزات خاص - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود را دارند و بنابراین هر بار یک تجربه متفاوت از نبرد را خواهید چشید.

هنوز تاریخ عرضه دقیق World of Demons مشخص نیست اما استودیو سازنده برنامه دارد تا این عنوان را در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اواسط تابستان، ابتدا برای iOS و سپس اندروید به انتشار برساند. برای کسانی که نمی دانند، پلاتینیوم گیمز - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یکی از بهترین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - استودیوهای بازیسازی است که با سری بایونتا و عنوان Nier: Automata محبوبیت زیادی بین بازیکن ها و منتقدان دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone