🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37774.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی: ما سال ها قبل در فکر تعبیه بریدگی بالای نمایشگر در موبایل ها بودیم

یکی از مقامات هواوی اخیراً در اظهار نظری جالب اعلام کرده است که ایده تعبیه بریدگی بالای نمایشگر چندین سال قبل به ذهن مهندسین این شرکت خطور کرده بود،‌ اما آن زمان شهامت لازم برای ...

یکی از مقامات هواوی اخیراً - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در اظهار نظری جالب اعلام کرده است که ایده تعبیه بریدگی بالای نمایشگر چندین سال قبل به ذهن مهندسین این شرکت خطور کرده بود،‌ اما آن زمان شهامت لازم برای عملی کردن این ایده وجود نداشت.

این صحبت ها را «لی چانگ ژو» مدیر بخش موبایل کمپانی چینی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مطرح ساخته و گفته است که آنها سه یا چهار سال قبل در فکر تغییر نسبت تصویر نمایشگر موبایل ها از ۱۶:۹ سنتی به نسبتی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بوده اند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا بتوانند فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهند، اما در آن زمان نگران - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بازخورد منفی کاربران بودند. او در ادامه اذعان می کند که «محافظ کاری و احتیاط بیش از حد» هواوی سبب شد تا این ایده به نام کمپانی چینی به ثبت نرسد.

البته او وسواس بسیار مردم چین نسبت به تقارن ظاهری و متناسب نبودن بریدگی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بالای نمایشگر با فرهنگ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مردم این کشورها را به عناون دیگر دلیل مقامات هواوی در عملی نکردن ایده مورد بحث ذکر کرده است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

 

آقای چانگ ژو در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ادامه از دلایل تغییر رویکرد این شرکت و عرضه موبایل های P20 با بریدگی بالای نمایشگر گفته است. او دلیل این کار را حضور محصولات شرکت متبوعش در بازارهای متنوع و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نیاز آنها به تحت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پوشش قرار دادن - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - طیف گسترده تری از سلایق اعلام کرده است.

مرد نخست واحد موبایل کمپانی هواوی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تاکید دارد که چنین اشتباهی دیگر هرگز تکرار نخواهد شد و این شرکت تلاش می - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند در آینده با جسارت بیشتری با نوآوری های جدید برخورد کند. او برای اثبات این دعا به ترکیب رنگ منحصر به فرد بدنه پشتی موبایل های P20 موسوم به «Twilight» اشاره کرده و گفته است که در ابتدا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تعداد قابل توجهی از مهندسین شرکت با چنین ایده غیر معمولی موافق نبودند اما در نهایت اجرای آن به تصویب رسید. استفاده از دوربین سه گانه در موبایل مورد بحث را نیز می توان از دیگر نمودهای این رویکرد جدید در نظر گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone