🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37793.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تقویت حضور زیمنس در خاورمیانه و احداث تاسیسات اینترنتی جدید در امارات

شرکت آلمانی زیمنس اعلام کرده که در پی گسترش بیش از پیش حضور خود در خاور میانه است و در همین رابطه قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار را ظرف سه سال آینده در حوزه دیجیتال ...

شرکت آلمانی زیمنس اعلام کرده که در پی گسترش بیش از پیش حضور خود در خاور میانه است و در همین رابطه قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار را ظرف سه سال آینده در حوزه دیجیتال در این منطقه سرمایه گذاری کند.

این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - غول نرم افزاری و مهندسی در هفته ای که گذشت از طرح هایش برای توسعه نوآوری های دیجیتالی در خاورمیانه پرده برداشت و اعلام کرد که دو مرکز اینترنتی در امارات متحده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عربی راه اندازی می کند؛ یکی در دبی و دیگری در ابوظبی.

پروژه ها نیز قرار است در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اکوسیستم MindSphere توسعه داده شوند که در واقع سیستم عامل مبتنی بر کلاود و متن باز زیمنس برای اینترنت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اشیاء است. این شرکت در نظر دارد ۳۰ مرکز کاربرد MindSphere را در بیش از ۱۷ کشور دنیا راه اندازی کند تا صدها مهندس و متخصص خود را برای کار روی پروژه مشتریانش در یادگیری ماشینی و تحلیل داده به خدمت گمارد.
مرکزی که در ابوظبی تاسیس می شود روی گسترش بهره وری آب، پسماند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نفت و گاز به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشتریان خدمت رسانی میکند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مرکزی که در دبی تاسیس می شود روی راهکارهایی برای فرودگاه، حمل و نقل و لوجستیک تمرکز میکند.

در بیانیه خبری زیمنس در این رابطه، از اینترنت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اشیاء تحت عنوان عاملی برای «تلفیق جهان های مجازی و فیزیکی برای ایجاد محیط های هوشمند» یاد شده و به دستگاه هایی اشاره گردیده که می توانند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به اینترنت متصل شوند و با یکدیگر ارتباط - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برقرار کنند.

رونالد بوش مدیر ارشد تکنولوژی زیمنس در این باره گفته است:

اینترنت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اشیاء از راه رسیده و به زودی صنایع و شهرها را متحول می کند. با این حال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بسیاری از شرکت ها همچنان در مراحل اولیه پیاده سازی استراتژی های دیجیتالی و استفاده از آنها در الگوهای کسب و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کار خود هستند.

از نظر ما تکنولوژی های دیجیتالی از پتانسیل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های بالایی در خاور میانه برخوردارند و قصد داریم به همین خاطر از ایجاد تغییر در این منطقه حمایت کنیم. [این تغییر می تواند شامل] پرورش جوانان تا ایفای نقش آنها در راه اندازی مراکز MindSphere باشد.

 سرمایه گذاری روی نسل جدید

سرمایه گذاری زیمنس همچنین شامل کمک های نرم افزاری به دانشجویان در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امارات متحده عربی، مصر و عربستان سعودی میشود تا از این طریق مهارت های دیجیتالی جوانان این مناطق تقویت شده و نیروی کار در آنها تنوع پیدا کند.

گفتنی است این طرح ها همگی در راستای اهداف تازه برخی دولتمردان خاورمیانه برای کارآفرینی در بخش خصوصی و همچنین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاهش وابستگی شان به نفت و درآمدهای آن صورت می گیرد.

شاید به خواندن این مطالب - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - علاقمند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone