🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37787.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل‌های خانواده موتو جی 6 معرفی شدند؛ مقرون به صرفه‌ترین میان‌رده‌های بازار

بعد از مدت ها انتظار و انتشار شایعات و اخبار گوناگون، کمپانی موتورولا بالاخره از موبایل های جدید سری G خود رونمایی کرده که میان رده هایی قدرتمند و بسیار مقرون به صرفه به شمار ...

بعد از مدت ها انتظار و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - انتشار شایعات و اخبار گوناگون، کمپانی موتورولا بالاخره از موبایل های جدید سری G خود رونمایی کرده که میان رده هایی قدرتمند و بسیار مقرون به صرفه به شمار می آیند. موبایل های تازه این خانواده موتو جی 6، موتو جی 6 پلاس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و موتو جی 6 پلی نام دارند؛ مدل پلاس قدرتمندترین آنهاست و مدل پلی هم کمترین قیمت را دارد.

از نظر طراحی، این سه موبایل شباهت فراوانی با یکدیگر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارند و در عین حال، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تغییرات معناداری نسبت به خانواده جی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 5 پشت سر گذاشته اند. این بدان معناست که باید منتظر حاشیه کمتر نمایشگر، قامت بلندتر به خاطر نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر و جالب تر از همه، اسکنر اثر انگشت روی پنل جلویی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باشیم؛ البته به جز مدل پلی که اسکنر آن در پشت تعبیه شده. در حالی که اکثر تولیدکنندگان این اسکنر را به پشت منتقل یا به طور کل حذفش کرده اند، موتورولا آخرین سنگر دوست داران این سبک از طراحی را حفظ کرده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

هر سه موبایل به پنل IPS LCD مجهز شده اند و نمایشگر 5.9 اینچی مدل جی 6 پلاس، 0.2 اینچ از نمایشگر دو موبایل دیگر بزرگ تر است. در این بین جی 6 و جی 6 پلاس رزولوشن Full HD+ را به نمایش در می آورند و این رزولوشن برای مدل ارزان قیمت تر جی 6 پلی به 720p کاهش یافته است.

از نظر مشخصات سخت افزاری، موتورولا گزینه های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - متعدد و بسیار خوبی پیش روی مصرف کنندگان گذاشته. پیش از هر چیز مدل پلاس همراه با اسنپدراگون 630 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و 6 گیگابایت حافظه رم از راه می رسد و می تواند در در اجرای اپلیکیشن های سنگین به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یاری کاربر بشتابد. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با پرداخت 50 دلار کمتر بابت مدل جی 6 یا 100 دلار کمتر برای مدل جی 6 پلی نیز به ترتیب به اسنپدراگون 450 و اسنپدراگون 427 دسترسی خواهید داشت و حافظه رم بسته به مدل های مختلف هر موبایل، بین 3 یا 4 گیگابایت و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 2 یا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 3 گیگابایت متغیر است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اگر عمر باتری اولویت اصلی شما باشد، موتو جی 6 پلی ایده آل ترین گزینه تلقی می شود و با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند برای یک روز پرمشغله کامل دوام بیاورد. از سوی دیگر مدل های جی 6 و جی 6 پلاس به باتری 3000 و 3200 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میلی آمپر ساعتی تجهیز شده اند.

بزرگ ترین وجه تمایز جی 6 و جی 6 پلاس با عضو ارزان قیمت این خانواده، به دوربین اصلی ارتباط دارد که در این دو اسمارت فون، از نوع دوگانه است. بنابراین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با خرید هر یک از این دو موبایل می توانید از دو سنسور 12 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با کیفیت استفاده کنید؛ جی 6 پلی هم با یک سنسور 13 مگاپیکسلی از راه می رسد و برخلاف مدل های دیگر، از فوکوس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خودکار تشخیص فاز نیز پشتیبانی می کند. گفتنی است دوربین سلفی هر سه موبایل هم سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در نهایت خبر خوش اینکه تمام موبایل های تازه موتورولا قیمتی بسیار مقرون - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به صرفه و رقابتی دارد. موتو جی 6 که جایی در میان دو موبایل دیگر قرار می گیرد با قیمت پایه 249 دلار فروخته می شود و همین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برچسب قیمت برای مدل جی 6 پلی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به 199 دلار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می رسد. گران قیمت ترین موبایل نیز مدل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پلاس است که با قیمت 300 یورو در کشورهای آسیایی، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اروپایی و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد و ظاهراً خبری از عرضه آن در بازار آمریکا نیست.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاد آفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام شهرک ولیعصر مراغه سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone