🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37780.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل برای رقابت با iMessage در حال توسعه سرویسی با نام «چت» است

با توجه به محبوبیت پیام رسان ها، شاید فکر کنید که پیامک ها دیگر نقش زیادی در زندگی دارندگان اسمارت فون ها ندارند. با این حال، گزارشات نشان می دهند که سالانه هشت تریلیون اس ...

با توجه به محبوبیت پیام رسان ها، شاید فکر کنید که پیامک ها دیگر نقش زیادی در زندگی دارندگان اسمارت فون ها ندارند. با این حال، گزارشات نشان می دهند که سالانه هشت تریلیون اس ام اس ارسال می شود و به نظر می رسد گوگل هم به همین خاطر تصمیم دارد تا با «ارائه یک تجربه پیامکی» از قافله عقب نماند.

RCS یک استاندارد جدید برای پیام رسانی است که می خواهد در آینده جایگزین سیستم های قدیمی ای مثل SMS و MMS شود

با توجه به اطلاعات لو رفته، اهالی مانتن ویو برنامه دارند در آینده ای نزدیک سرویسی تحت عنوان چت (Chat) را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جایگزین سیستم پیان رسانی قدیمی کنند. چت بر پایه استاندارد RCS بنا شده و بنابراین کاربران (در صورتی پشتیبانی اپراتور همراه از RCS) می توانند برای پیامک ها از ویژگی های جدیدی همانند ارسال فایل های حجیم، تصاویر با کیفیت یا چت های گروهی استفاده نمایند.

کار با چت نیز ساده است. کافیست اندروید مسیج (Android Message) را باز کرده و همانند همیشه یک پیام ارسال کنید. اگر مخاطب - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تان یک کاربر چت باشد، پیام - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چت را دریافت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می کند. در این غیر این صورت پیامک در قالب اس ام اس و با همان استانداردهایی قدیمی برای او فرستاده می شود. دقیقا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشابه چیزی که با iMessage دیدیم.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
برای پیامک های RCS، بسته به تصمیم اپراتور همراه به جای هزینه پیامک فقط هزینه کسر حجم از اینترنت دیتا رو - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می دهید. 

اما چت یک تفاوت بزرگ با iMessage دارد: پیامک ها به صورت سرتاسری (End to End) رمزنگاری نشده اند. به عبارت دیگر پیام - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ها در سرور اپراتورها جمع آوری می شوند و دولت می تواند به آن ها دسترسی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیدا کند. مسئله ای که امکان دارد اعتراض کاربران - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را در هنگام معرفی رسمی چت به همراه داشته باشد.

در حال حاضر، 55 اپراتور همراه و 11 کمپانی تولید کننده در جهان پشتیبانی خود را از چت اعلام کرده اند. در گزارش منتشر شده، تنها سیستم عامل های اندروید و ویندوز از چت پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می کنند و به همین خاطر، کابران اندرویدی همچنان باید از طریق اس ام اس با کاربران iOS در ارتباط باشند. مشخص نیست اپل چه زمانی از استاندارد RCS پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone