🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37782.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تیم کوک: اپل برنامه ای برای ادغام iOS و Mac OS ندارد

اواخر سال گذشته میلادی برخی منابع خبر از احتمال ادغام دو سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS و Mac OS داده بودند تا توسعه دهندگان مجبور نباشند دو نسخه متفاوت از اپلیکیشن خود را برای آیفون ...

اواخر سال گذشته میلادی برخی منابع خبر از احتمال ادغام دو سیستم عامل شرکت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپل یعنی iOS - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و Mac OS داده بودند تا توسعه دهندگان مجبور نباشند دو نسخه متفاوت از اپلیکیشن خود را برای آیفون ها و مک بوک های اپل آماده سازی نمایند، اما حالا تیم کوک این گمانه زنی ها را رد می کند.

خبرگزاری بلومبرگ وعده داده بود که رویداد مذکور تا نیمه نخست سال ۲۰۱۸ به وقوع خواهد پیوست، اما تیم کوک مدیرعامل اپل به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده است که این شرکت هیچ برنامه ای برای ادغام سیستم عامل ابزارهای همراه و رایانه های رومیزی خود ندارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

کوک در تشریح دلایل عدم تمایل شرکتش به چنین کاری اعلام کرده است که iOS و Mac OS هر دو در عالی ترین شرایط خود قرار دارند و آنها در طی سال های گذشته تلاش کرده اند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا هرکدام از آنها وظایف منحصر به فردی را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند. او معتقد است ادغام این دو پلتفرم اپل را ناچار می کند تا از برخی ایدال ها صرف نظر کند.

البته عدم تمایل اپل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای یکی کردن دو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سیستم عامل محبوبش به معنی نبود تلاش هایی برای پورت کردن ساده تر اپلیکیشن ها میان دو سیستم عامل نیست. کمپانی کالیفرنیایی می خواهد با ارائه ابزارهایی توسعه دهندگان پرشمار پلتفرم iOS را تشویق نماید تا به ساده ترین شکل ممکن نسخه تحت Mac OS اپ خود را نیز تهیه و ارائه نمایند. واقعیت آن است که Mac App Store از جهت پویایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و تنوع اپلیکیشن ها به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هیچ وجه در حد و اندازه های App Store نیست و تیم کوک و همکارانش قصد دارند این وضعیت را تغییر دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone