🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37811.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیلترینگ تلگرام در روسیه برخی وبسایت های این کشور را از کار انداخت

نهاد قانون گذاری ارتباطات و رسانه های روسیه (Roskomnadzor) شروع به مسدود کردن آدرس های IP مرتبط با سرویس پیام رسان تلگرام کرده. این اقدام برخی وبسایت ها و خدمات دیگر را نیز با مشکل ...

نهاد قانون گذاری ارتباطات و رسانه های روسیه (Roskomnadzor) شروع به مسدود کردن آدرس های IP مرتبط با سرویس پیام رسان تلگرام کرده. این اقدام برخی وبسایت ها و خدمات دیگر را نیز با مشکل مواجه کرده. سوالی که پیش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می آید این است که در صورت اعمال محدودیت در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ایران نیز آیا کاربران با مشکلاتی مشابه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مواجه خواهند شد؟

مقامات روسیه پیش از این بارها در مورد اعمال محدودیت بر تلگرام هشدار داده بودند و حتی چند روز قبل، پس از ماه ها جدال بین نهاد یاد شده و تلگرام بالاخره یک حکم دادگاهی برای فیلترینگ فوری آن صادر شد. ظاهراً دلیل اعمال محدودیت ها مشکلات مرتبط با امنیت ملی روسیه است.

بنا بر اعلام منابع خبری روسیه و به نقل از وبسایت رجیستر، اکنون 800 هزار آدرس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - IP مرتبط با سرویس های ابری آمازون و بیش از یک میلیون آدرس مرتبط با سرویس های ابری گوگل که به ذخیره سازی داده های تلگرام می پرداختند، در روسیه فیلتر شده اند و به این ترتیب دسترسی به داده های تلگرام که در خارج از روسیه قرار دارند، برای شهروندان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این کشور در حال محدود شدن هستند.

در پی فیلترینگ آدرس سرورهای آمازون، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برخی خدمات دیگر از جمله تماس صوتی وایبر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز برای برخی از کاربران این کشور از دسترس خارج شده و برخی از سایت ها در خدمات رسانی با مشکل مواجه شده اند. به عبارتی باید گفت که محدودیت های اخیر برای برخی دیگر از وبسایت هایی که از سرورهای ابری خارج از روسیه استفاده می کردند نیز مشکل ساز شده است.

به نظر می رسد پیام رسان مورد بحث برای استفاده توسط کاربران روسیه به نوعی به داخل کشور خودش طرد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده. فرایند فیلتر شدن آدرس های IP خارجی سرورهای مورد استفاده توسط تلگرام همچنان نیز ادامه دارد و این تعداد رو به افزایش است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

همچنین چند روز قبل «الکساندر ژارُوو» مدیر نهاد مورد بحث اعلام کرده بود که سرویس های شبکه خصوصی مجازی در لیست مورد بررسی این سازمان برای مسدود شدن قرار دارند. بنا بر گفته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - او با شرکت هایی که دسترسی ناشناس را به سرویس های ممنوع برای کاربران فراهم می کنند، مقابله خواهد شد.

پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام چندی قبل اطمینان داده بود که در نهایت شبکه های خصوصی مجازی راه ارتباطی کاربران با این پیام رسان را فراهم خواهد کرد. به این ترتیب به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در صورت اعمال محدودیت های بیشتر، این راه دسترسی به پیام رسان مورد بحث نیز در روسیه مسدود شود.

بر اساس ادعای خبرگزاری بلومبرگ، مقامات دولت روسیه در نهایت قصد دارند با اعمال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این محدودیت ها، کاربران را به استفاده از سرویس پیام رسان «ICQ» سوق دهند.

به نظر می رسد فیلترینگ تلگرام در روسیه برای بسیاری از کسب و کارهایی که از خدمات ابری خارجی استفاده می کنند دردسر ساز شده. از آنجایی که در ایران هم مدت ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است که سایه فیلترینگ بر سر تلگرام سنگینی می کند، این فرضیه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - وجود دارد که در صورت فیلترینگ تلگرام در کشورمان، بعضی از سرویس‌های گوگل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با اختلال مواجه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شوند و بهایی بیشتر از حذف یک پیام رسان را بپردازیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone