🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37800.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک با دادخواهی کاربران برای تگ چهره بدون اجازه مواجه می شود

فیسبوک اخیراً متهم شده که یکی از قوانین ایالت ایلینوی آمریکا را نقض کرده. بر اساس این قانون شرکت ها از جمع آوری و نگهداری اطلاعات بیومتریک کاربران بدون اجازه آنها منع می شوند. در ...

فیسبوک اخیراً متهم شده که یکی از قوانین ایالت ایلینوی آمریکا را نقض کرده. بر اساس این قانون شرکت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ها از جمع آوری و نگهداری اطلاعات بیومتریک کاربران بدون اجازه آنها منع می شوند.

در هفته های پیش موضوع  رسوایی فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا مطرح شده؛ اتفاقی که به موجب آن اطلاعات 87 میلیون کاربر این شبکه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اجتماعی لو رفت و در نهایت از آنها برای پیش بینی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 سوء استفاده شد. در پی این اتفاقات مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در مقابل اعضای کنگره آمریکا حاضر شد و به پاسخ سوالات نمایندگان پرداخت. حالا این شبکه اجتماعی بیش از پیش زیر ذره بین بسیاری از کاربران و شاکیان قرار گرفته است.

بنا بر گزارش ها پرونده جدید شامل استفاده فیسبوک از سیستم تَگ کردن افراد بدون اجازه آنها می شود. حکم اتهام جدید توسط قاضی «جیمز دوناتو» در دادگاه فدرال سان فرانسیسکو صادر شده و می تواند در آینده توسط کاربران ایالت ایلینوی به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - واسطه گواهی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دادخواهی سنخی (شکایت جمعی) ادامه پیدا کند؛ روشی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که به عقیده کارشناسان بهترین راه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حل برای متهم کردن جمعی فیسبوک در این زمینه است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

فیسبوک از سال 2010 شروع به پیاده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سازی تکنولوژی هایی کرد که به واسطه آنها چهره اشخاص در تصاویر آپلود شده شناسایی شده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و نام فرد روی چهره اش قرار داده می - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شد. در دادخواهی قبل تر مطرح شده در ایالت ایلینوی، ادعا شده بود که فیسبوک قانونی را که در سال 2008 در این ایالت تصویب شده بود زیر پا گذاشته است.

البته فیسبوک مدت ها پیش با انتقال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پرونده از ایلینوی به سان فرانسیسکو این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گونه ادعا کرده که در سان فرانسیسکو، قوانین جمع آوری داده شامل قوانین ایلینوی نمی شوند.

با این حال حکم اخیر نشان می دهد که شاکیان می توانند دادخواهی را بر اساس شکایت اولیه مطرح شده در ایلینوی و بر اساس قوانین آن ادامه دهند.

مسئولان این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرده اند که کاربران می توانند مشارکت در استفاده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از این قابلیت را نپذیرند. سخنگوی فیسبوک در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پاسخ به این رأی دادگاه اعلام کرده که این کمپانی در حال مرور قوانین است و کارشناسان آن باور دارند که فیسبوک سزاوار این پرونده نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone