🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37799.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

به بهانه چهلمین سالگرد معرفی چیپ 8086 اینتل محصول جدیدی در راه است

حدود ۴۰ سال از عرضه نخستین چیپ های بهره مند از معماری اکس ۸۶ اینتل موسوم به 8086 و سلطه تدریجی این شرکت بر صنعت میکرو پردازنده ها می گذرد. محض اطلاع تان باید بگوییم ...

حدود ۴۰ سال از عرضه نخستین چیپ های بهره مند از معماری اکس ۸۶ اینتل موسوم به 8086 و سلطه تدریجی این شرکت بر صنعت میکرو پردازنده ها می گذرد. محض اطلاع تان باید بگوییم که هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - اکنون پردازنده مورد استفاده در تمامی کامپیوترهای شخصی براساس این معماری طراحی شده است. حال شایعه شده که اینتل به مناسبت چهلمین سالگرد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - عرضه چیپ ۸۰۸۶ خود در نظر دارد نسخه ویژه ای از آن را با برخی بهبودهای قابل توجه ارائه نماید.

براساس اعلام منابع مختلف پردازنده ای که قرار است به این مناسبت عرضه شود  Core i7-8086K نام خواهد داشت؛ چیپستی شش هسته ای با سرعت کلاک ۴.۰ گیگاهرتز که طبق اعلام نشریه Wccftech در صورتی که مشخصات اعلامی برای آن درست باشند در زمره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - سریع ترین چیپ های شش هسته ای بازار جای خواهد گرفت.
 Core - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - i7-8086K به لحاظ پیکره بندی هسته شباهت بالایی به Core i7-8700K خواهد داشت؛ شش هسته، ۱۲ ریسمان و ۱۲ مگابایت کش L3 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - امکانات آن را می سازند. برق مصرفی این چیپ نیز درست مانند Core i7-8700K. روی ۹۵ وات ثابت می ماند. سرعت های کلاک چیپ مورد بحث نیز طبق اعلام نشریه Wccftech سریع ترین در میان رقبای شش هسته ای آن هستند.
سرعت کلاک پایه برای این چیپ برابر با ۴ گیگاهرتز اعلام شده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - که با کمک تکنولوژی توربو بوست به رقم ۵.۱ گیگاهرتز می رسد. البته این رقم مربوط به عملکرد آن در وضعیت تک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - هسته ای است و سرعت کلاک چیپ در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - وضعیت چند هسته ای بدون نیاز به اورکلاک به رقم ۴.۴ گیگاهرتز می رسد.

گفتنی است رقم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - های ذکر شده برای این محصول از منابع چینی زبان به دست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - آمده اند که آنها نیز ادعا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - دارند به نمونه اولیه از این چیپ دسترسی داشته اند و به همین خاطر نمی توان با اطمینان در رابطه با آنها صحبت کرد. این را هم اشاره کنیم که نخستین بار نیست اینتل به مناسبت سالگرد معرفی یک چیپست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - محصول تازه ای را عرضه می کند.

این شرکت به مناسبت بیستمین سال عرضه سری چیپ های پنتیوم خود پردازنده ای به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - نام  Pentium G3258  را معرفی کرد که توانمندی های قابل توجهی در زمینه اورکلاکینگ داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone