🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37798.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سیری هوشمند‌تر از قبل خواهد شد؟

اخیراً تیم دستیار هوش مصنوعی اپل در رابطه با پروسه‌ی شکل گیری فرمان شروع به کار «هی سیری» جزئیاتی منتشر کرده و موانع پیش روی توسعه‌ی آن را توضیح داده است. البته شرکت کوپرتینویی اطلاعات ...

اخیراً تیم دستیار هوش مصنوعی اپل در رابطه با پروسه‌ی شکل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گیری فرمان شروع به کار «هی سیری» جزئیاتی منتشر کرده و موانع پیش روی توسعه‌ی آن را توضیح - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داده است. البته شرکت کوپرتینویی اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر کرده است که خبر از برنامه‌های آینده‌اش برای افزایش کارایی این ویژگی خب می‌دهد و به نظر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌رسد که سیری هوشمند‌تر از قبل بشود.

پیش از انتخاب هی سیری، کابران قبل از گفتن پرسش خود، این عبارت را ناخودآگاه ادا می‌کردند

اپل می‌گوید که کاربران پیش از ایجاد فرمان هی سیری، به صورت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هربار که کلید هوم را فشار می‌دادند تا سوالی از این دستیار هوشمند بپرسند، در ابتدای پرسش خود به طور ناخودآگاه سیری را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صدا زده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و عبارت هی سیری»را بر زبان می‌راندند. همین اتفاق موجب شد، زمان انتخاب کلمه‌ای مناسب برای فرمان فعال سازی صوتی دستیار سیری، عبارت هی سیری در میان دیگر گزینه‌ها از اولویت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خاصی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برخوردار باشد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

به گفته تیم سیری اپل، موانع - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گوناگونی پیش روی توسعه‌ی این ویژگی وجود داشته که درمیان آنها سه مشکل شبیه به هم، چالش‌های اساسی تیم سازنده را تشکیل می‌داد؛

۱- زمانی که یک فرد در مکالمات روزانه‌ی خود عبارتی شبیه به «هی سری» می‌ گفت

۲- وقتی که فردی دیگر عبارت هی سیری را بر زبانش جاری می‌کرد

۳- شخصی غیر از کاربر اصلی آیفون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عبارتی شبیه به هی سیری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را ذکر می‌کرد که در واقع ترکیب دو مشکل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بالا با یکدیگر بود

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

این شرکت توانست برای دو مشکل دوم و سوم راه حلی مناسبی بیابد. بدین شکل که با آنالیز و ذخیره صدای کاربر اصلی، فرمان فعال سازی این ویژگی فقط محدود به صدای وی می‌شد و شخص دیگری نمی‌توانست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با گفتن «هی سیری» یا عبارتی شبیه به آن، دستیار هوشمند اپل را فعال کند. تیم یاد شده درباره‌ی راه حل مشکل اول هیچ توضیحی ارائه نداده و به نظر ‌می‌رسد هنوز راه حل جامعی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای آن پیدا نکرده است.

این شرکت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌خواهد که سیری را هوشمندتر از قبل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کند

کمپانی کوپرتینویی برنامه‌های آینده خود را برای افزایش کارایی این فرمان فعال‌سازی مشخص نمود و اعلام کرد که قصد دارد استفاده از این ویژگی را در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا نیز آسانتر کند. اپل می خواهد با استفاده از یادگیری ماشینی، سیستم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تشخیص جمله‌ را قو‌یتر کند. اگر این اتفاق رخ دهد، دستیار هوشمند اپل قادر خواهد بود در محل ‌های شلوغ صدای کاربرش را شنیده و صحبت‌های دیگران را نادیده بگیرد.

ارتقای این ویژگی موجب می‌شود که فعال سازی اشتباه دستیار گوگل توسط دیگران تا ۷۵ درصد کاهش یابد. از طرف دیگر فعال سازی اشتباه توسط خود کاربران نیز تا ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوید نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر جسارتا نمایندگی شما دور و بر نیاوران تبریز تعمیر لباسشویی فاگور انجام میده
پاسخ: بله در نیاوران شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone