🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37785.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

برنامه Nest برای اهدای ۱ میلیون ترموستات هوشمند به خانواده های کم درآمد

کمپانی Nest دیروز اعلام کرد برای نشان دادن هر چه بهتر سهم زیاد مصرف انرژی در سبد هزینه های خانوارهای کم درآمد قصد دارد با همکاری چند موسسه خیریه حدود ۱ میلیون ترموسوتات هوشمند خود را ...

کمپانی Nest دیروز اعلام کرد برای نشان دادن هر چه بهتر سهم زیاد مصرف انرژی در سبد هزینه های خانوارهای کم درآمد قصد دارد با همکاری چند موسسه خیریه حدود ۱ میلیون ترموسوتات هوشمند خود را در اختیار این قبیل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خانواده ها قرار دهد.

به طور متوسط هزینه های مربوط به مصرف انرژی حدود ۳.۵ درصد از کل درآمدهای یک خانوار متوسط آمریکایی در سال را به خود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اختصاص می دهد، اما در خصوص افراد کم درآمدتر این رقم گاهی به ۲۰ درصد نیز افزایش می یابد که این می تواند مشکلات زیادی را برای خانواده ها ایجاد نماید.

قرار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است با اهدای ترموستات های هوشمند Nest و در قالب یک پروژه ۵ ساله عام المنفعه فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی در بیش از ۱ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - میلیون خانواده ساکن ایالات متحده آمریکا نهادینه شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

البته تمام ترموستات های مورد بحث - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به رایگان ارائه نخواهند شد و قرار است بخشی از هزینه های تهیه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این تعداد توسط برخی موسسات خیره و غیر انتفاعی فعال در زمینه انرژی تامین شود.

لازم به ذکر است که قیمت هر کدام از ترموستات های مورد بحث - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در حالت عادی برابر با ۱۶۹ دلار است که نست حدود ۵۰۰ هزار دلار از قیمت یک میلیون دستگاه را به خریداران تخفیف داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone