🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37784.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چیپست های کایرین همچنان در انحصار دو برند هواوی و آنر باقی می مانند

علی رغم شنیده های پیشین مبنی بر قصد هواوی برای اعطای امتیاز استفاده از چیپست های کایرین به سایر موبایل سازها، این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که این چیپست ها همچنان در انحصار محصولات ...

علی رغم شنیده های پیشین مبنی بر قصد هواوی برای اعطای امتیاز استفاده از چیپست های کایرین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سایر موبایل سازها، این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که این چیپست ها همچنان در انحصار محصولات دو برند هواوی و آنر باقی خواهند ماند.

در حال حاضر پردازنده های کایرین هواوی عملکرد بسیار خوبی را (جز در بخش گرافیکی) روی موبایل های اختصاصی این شرکت از خود نشان داده اند که به طور مشخص بخشی از آن حاصل هماهنگی کامل سخت افزار و نرم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افزار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آن است، اما ظاهراً این پردازنده ها هنوز ویژگی های لازم برای ورود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به بازار عمومی و نصب روی محصولات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دیگر کمپانی ها را ندارند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

علاوه بر این ها، پردازنده های مورد بحث تنها مختص طیف خاصی از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موبایل های پرچمدار هستند و قیمت تمام شده آنها سبب می شود تا گزینه ای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مناسب برای میان رده ها و موبایل های اقتصادی نباشند. نباید فراموش کرد که خود هوآوی هنوز هم در این قبیل گوشی های خود از پردازنده های ساخت کوالکام یا مدیاتک استفاده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند.

بنابراین در آینده نزدیک نمی توانیم شاهد حضور HiSilicon های کمپانی چینی در موبایلی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جز محصولات خود شرکت باشیم، گرچه موبایل های تولیدی تحت دو برند Huawei و Honor نیز خود شامل طیف نسبتاً وسیعی از محصولات می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone