🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37775.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

برای فرار از قوانین جدید اتحادیه اروپا، فیسبوک مدیریت کاربران این قاره را به آمریکا منتقل می کند

کمپانی فیسبوک برای آن که قوانین جدید و سختگیرانه حفظ حریم خصوصی افراد در اتحادیه اروپا شامل حالش نشود قصد دارد مدیریت بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر غیر آمریکایی (ساکنین کانادا و کشورهای اروپایی) را ...

کمپانی فیسبوک برای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن که قوانین جدید و سختگیرانه حفظ حریم خصوصی افراد در اتحادیه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اروپا شامل حالش نشود قصد دارد مدیریت بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر غیر آمریکایی (ساکنین کانادا و کشورهای اروپایی) را از دفتر بین المللی خود در ایرلند به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داخل آمریکا انتقال دهد.

قانون «General Data Protection Regulation» موسوم به «GDPR» قرار است از روز ۲۵ می (۴ خرداد) در سرتاسر اتحادیه اروپایی اعمال شود و به موجب آن استفاده از اطلاعات شخصی افراد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در هر مورد و هر موقعیتی می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بایست - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با کسب رضایت از آنها انجام شود و جریمه تخطی از قانون مذکور برابر با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۴ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - درصد از درآمد ناخالص کمپانی متخلف در طی یک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سال خواهد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

حال با تصمیم جدید فیسبوک کاربران مورد اشاره تحت قوانین آسان تر آمریکا در زمینه حفظ حریم خصوصی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قرار می گیرند و اتحادیه اروپایی نیز قادر به پیگرد این شرکت نخواهد بود، گرچه مارک زاکربرگ مدیرعامل بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا وعده داده که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شرکت تحت مدیریتش به طور کامل به روح قانون GDPR پایبند خواهد بود.

اگرچه مقامات کمپانی تضمین داده اند که در اصل چیزی برای آن ۱.۵ میلیارد کاربر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تغییر نخواهد کرد، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اما برخی با این دیدگاه موافق نبوده و باور دارند با این اقدام امنیت حریم خصوصی افراد ضعیف تر از گذشته خواهد شد.

طبق شنیده ها شبکه اجتماعی شغل محور LinkedIn نیز قصد دارد طی اقدامی مشابه تا تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) مدیریت کاربران اروپایی خود را به دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده انتقال دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone