🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19047.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

امنیت به زبان ساده: ۹ راه سریع برای شناسایی ایمیل‌های فیشینگ

در بهترین حالت می‌توانید امیدوار باشید که کارمندان شرکت‌تان حواس‌شان به ایمیل‌های فیشینگ هست، این یکی از رایج‌ترین را‌ه‌هایی است که کلاهبرداری سایبری از آن برای فریب دادن کاربران استفاده می‌کنند. با این همه، همینطور ...

در بهترین حالت می‌توانید امیدوار باشید که کارمندان شرکت‌تان حواس‌شان به ایمیل‌های فیشینگ هست، این یکی از رایج‌ترین را‌ه‌هایی است که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - کلاهبرداری سایبری از آن برای فریب دادن کاربران استفاده می‌کنند. با این همه، همینطور که سازمان‌ها و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - کارمندان‌شان بیشتر بر تکنولوژی متکی می‌شوند، هکرها نیز به استراتژی‌های تازه روی می‌آورند تا به شکلی موثرتر و متقاعدکننده‌تر قادر به کلاهبرداری باشند.

تشخیص حملات فیشینگ با گذشت هر روز دشوار و دشوارتر می‌شود و معمولا چنین حملاتی با سوء استفاده از نگرانی‌ها و دغدغه‌های روز (مثلا پاندمی کووید-۱۹ کنونی) می‌توانند تاثیرگذاری خود را افزایش دهند. نکته مهم اینکه شمار این دست از حملات نیز طی سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته و برای مثال کمپانی F5 Labs که در حوزه امنیت سایبری فعال است گزارش کرده که تلاش برای فیشینگ در سال ۲۰۲۰، با رشد ۲۲۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ همراه بوده.

ایده پشت یک حمله فیشینگ بسیار ساده است. هکر ایمیل مشخص برای هزاران ایمیل آدرس اتفاقی می‌فرستد. این ایمیل ظاهری شبیه به ایمیل‌های رسمی و معتبر دارد و با این امید طراحی شده که مردم روی لینک آلوده ضمیمه شده در آن کلیک کنند یا به دنبال کردن دستورالعمل‌های موجود در آن (مثلا وارد کردن اطلاعات لاگین) بپردازند. این ایمیل‌ها در نگاه نخست بسیار متقاعدکننده به نظر می‌رسند، اما معمولا با روش‌هایی آسان می‌توان تشخیص داد که آیا با هدف کلاهبرداری ساخته شده‌اند یا خیر. بیایید به مرور ۹ روش ساده برای تشخیص ایمیل‌های فیشینگ بپردازیم.

اکانتی در آن کمپانی ندارید

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان

اگر پیغامی دریافت می‌کنید مثلا مبنی بر اینکه «لطفا اطلاعات حساب پی‌پل‌تان را به‌روزرسانی کنید» و اصلا هیچ اکانتی در سرویس‌های آن کمپانی ندارید، مشخصا یک جای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - کار می‌لنگد. از یک سو ممکن است با خودتان فکر کنید که «شاید کسی به نام من حساب باز کرده» و بنابراین تصمیم به دنبال کردن دستورالعمل‌های ایمیل بگیرید. اما رویکرد بهتر اینست که به سراغ پشتیبانی کمپانی رفته و درخواست کمک کنید.

اکانت ایمیل به هیچ شرکتی متصل نیست

چه می‌شود اگر واقعا یک حساب پی‌پل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - داشته باشید، اما آن حساب به ایمیلی که در آن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - پیام را دریافت کرده‌اید متصل نباشد؟ اگر هیچوقت اطلاعات ایمیل‌تان را در اختیار یک کمپانی قرار نداده‌اید، دلیلی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - هم وجود ندارد که آن کمپانی قادر به ارسال پیام برای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - شما باشد.

آدرس ایمیل فرستنده نرمال نیست

توجه نشان ندادن به این مورد می‌تواند بسیار آسان باشد، اما در عین حال یکی از موثرترین روش‌ها برای شناسایی ایمیل‌های کلاهبردارانه به حساب می‌آید. اگر از یک شرکت شناخته ایمیل دریافت کردید، آن ایمیل باید مستقیما از همان شرکت آمده باشد. مثلا اگر رسید استفاده از سرویس نت‌فلیکس برایتان ارسال شده، آدرس فرستنده باید چیزی مشابه [email protected] باشد.

اگر حروف و اعداد اضافه در ایمیل آدرس فرستنده وجود دارد، به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - هیچ وجه معتبر نیست. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - حتی اگر خطایی کوچک وجود داشته باشد و برای مثال به شکل [email protected] نوشته شده باشد.

ایمیل خواستار تایید اطلاعات شخصی می‌شود

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان

احتمالا این را قبلا هم شنیده باشید، اما گفتن دوباره‌اش ضرری ندارد: کمپانی‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - معتبر هیچوقت خواستار اطلاعات شخصی شما - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - مانند کد ملی، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - شماره حساب بانکی یا رمز عبور اکانت از طریق ایمیل نمی‌شوند. حتی اگر هرچیز دیگر در ایمیل معتبر به نظر می‌رسد، چنین خواسته‌ای یک علامت خطر بزرگ به حساب می‌آید. هیچوقت روی لینک موجود در ایمیلی که منتظرش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - نبوده‌اید کلیک نکنید و اطلاعات شخصی را به اشتراک نگذارید.

نوشتار ضعیف

اشتباهات نگارشی کوچک همیشه اتفاق می‌افتند. اما در این بخش از مقاله راجع به چنین اشتباهاتی صحبت نمی‌کنیم. داریم درباره جملاتی صحبت می‌کنیم که به خوبی ساخته نشده‌اند یا حاوی کلمات ضروری نیستند. چنین جمله‌هایی نشان می‌دهند که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - ایمیل توسط شخصی غیر انگلیسی زبان نوشته شده.

کمپانی‌های معتبر اجازه چنین اشتباهاتی را به خود نمی‌دهند. آن‌ها ویراستارهای حرفه‌ای دارند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - و تمام اجزای ایمیل را به صورت دقیق بررسی می‌کنند تا در حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن ارسال شود.

فایل‌های ضمیمه مشکوک

ضمیمه کردن فایل در ایمیل‌ها اتفاقی رایج است و بنابراین ما زیاد نگران آن‌ها نیستیم. ولی باید باشیم. اگر ایمیلی دریافت کرده‌اید که یک فایل ضمیمه غیر منتظره دارد، به آن مشکوک باشید. اگر کمپانی‌های معتبر از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - شما می‌خواهند که فایل‌های لازم را از طریق وب‌سایت‌شان دانلود کنید و برایتان یک فایل ضمیمه نمی‌فرستند.

پیام بسیار ضروری به نظر می‌رسد

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان

یکی از تاکتیک‌های محبوب کلاهبرداران اینست که با پیام‌های فیشینگ، از همان ابتدا به کاربر فشار بیاورند. در چنین ایمیل‌هایی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - ممکن است به شما گفته شود که یک پرداخت مهم را نادیده گرفته‌اید، به دولت پول بدهکارید یا اینکه دوربین لپ‌تاپ‌تان از شما فیلم‌برداری شده است. این تاکتیک‌ها قرار است شما را وحشت‌زده کنند تا فورا در صدد حل مشکل برآیید. و این یعنی روی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - لینک موجود در ایمیل کلیک می‌کنید تا سر از تمام ماجرا درآورید. اینجاست که قربانی حمله فیشینگ شده‌اید.

هیچوقت به ایمیل‌هایی که شما را تحت فشار قرار داده‌اند پاسخ ندهید، مگر اینکه دقیقا بدانید چرا به دست‌تان رسیده است. حتی اگر واقعا در پرداخت یک قسط بانکی کوتاهی کرده‌اید و بانک برایتان یک ایمیل وحشتناک فرستاده هم از لینک موجود در ایمیل برای پرداخت قسط استفاده نکنید. مستقیم به وب‌سایت بانک بروید.

در ایمیل از نام خودتان استفاده نشده

آیا جملاتی مانند «کاربر عزیز» یا «سلام دوست عزیز» برایتان آشنا به نظر می‌رسند؟ این‌ها نشانه‌ای واضح از این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - هستند که ایمیل از سوی منبعی ارسال شده که آن را نمی‌شناسید و به صورت معمول با آن کار نمی‌کنید.

هر شرکتی که یک اکانت برای استفاده از خدمات آن‌ها ساخته باشید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - نام شما را می‌داند و از آن در ایمیل استفاده می‌کند. این کاری کاملا استاندارد است. اگر از نام‌تان استفاده نشده، فرستنده ایمیل شما را نمی‌شناسد و شما هم او را نمی‌شناسید (و احتمالا دلتان هم نخواهد که بشناسید).

ایمیل از یک دامنه عمومی ارسال شده

اگر ایمیلی دریافت کرده‌اید که ادعا می‌کند به کسب‌وکاری که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید وابسته است اما ایمیل آدرس فرستنده متعلق به یک دامنه عمومی مانند gmail.com یا outlook.com است، باز هم باید حواس‌تان را جمع کنید. کمپانی‌هایی که به صورت مداوم به ارسال ایمیل برای مشتریان می‌پردازند دامنه مخصوص خودشان را دارند و تمام ایمیل‌ها باید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صومعه سرا استان گیلان - با همان دامنه ارسال شوند. اگر جیل ادعا می‌کند که به شرکت ورایزن وابسته است اما با ایمیل [email protected] برایتان ایمیل فرستاده، در بهترین حالت با یک ایمیل اسپم و در بدترین حالت با تلاشی برای کلاهبرداری روبه‌رو هستید.

اگر مطمئن نبودم چه کنم؟

اگر ایمیلی دریافت کرده‌اید که از اعتبار آن مطمئن نیستید، قبل از اینکه هرکاری کنید برای مدتی کوتاه به شرایط فکر کنید. این لیست را مرور کنید و به دنبال سرنخ‌ها بگردید. اگر هنوز مطمئن نیستید، بهترین کار اینست که با کمپانی تماس حاصل کرده و به صورت مستقیم از آن‌ها پرس‌وجو کنید. به سراغ وب‌سایت رسمی آن‌ها بروید یا با پشتیبانی تماس بگیرید و دقیقا توضیح دهید که در ایمیل چه چیزی مشاهده کرده‌اید.

امکانش وجود دارد کمپانی را از تلاشی برای کلاهبرداری مطلع بسازید که اصلا از وجودش باخبر نیست. شاید هم متوجه شوید که ایمیل معتبر بوده است. در هر صورت با تماس مستقیم با کمپانی، از خود در برابر خطر غیر ضروری حملات فیشینگ محافظت کرده‌اید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر اطراف لادمخ صومعه سرا سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در لادمخ شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر زمزمه نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
با سلام و احترام، یکی از مشکلات معمول مایکروفر دوو DEM-341C0K-PW این است که ممکن است در هنگام استفاده، مایکروفر کار نکند یا دستگاه اصلا روشن نشود. از دیگر مشکلات می‌توان به مشکل در بالا نرفتن دمای غذا و یا به‌صورت دائمی روشن بودن دستگاه اشاره کرد.

برای حل این مشکلات، ابتدا باید آن را به یک تعمیرکار ماهر و کارآزموده ارجاع داد و از وی خواست که مشکل دقیق را تشخیص دهد. در صورتی که مشکلاتی نظیر سیم‌های برق و هوازی، پریز برق و یا دیگر قطعات درون دستگاه باشد، تعمیرکار باید آن قطعات را جایگزین کند. حتی ممکن است در برخی موارد کل دستگاه نیز باید تعویض شود. در نهایت، پس از تعمیر دستگاه، بهتر است از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کرده و در هنگام تمیز‌کردن دستگاه، از محصولات شیمیایی استفاده نکنید.

لهجه منطقه فشخام، با لهجه جنوبی ایران و خصوصیات آن مانند نواسان و بلندی نمایش داده شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone