🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43726.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپ SwiftKey با امکانات جدید برای پلتفرم iOS به روز شد

SwiftKey یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های کیبورد با امکانات جدیدی برای پلتفرم iOS به روز رسانی شده است. اگر یکی از آی دیوایس های اپل شامل iPhone ،iPad یا iPod touch را در اختیار دارید ...

SwiftKey یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های کیبورد با امکانات جدیدی برای پلتفرم iOS به روز رسانی شده است. اگر یکی از آی دیوایس های اپل شامل iPhone ،iPad یا iPod touch را در اختیار دارید و از SwiftKey به عنوان کیبورد دستگاه خود استفاده می کنید باید بگوییم که آخرین تغییرات این اپ نیز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شامل حال شما خواهد شد.

جدیدترین به روز رسانی عرضه شده برای این برنامه شامل چند تم جدید، 15 زبان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تازه، بهبودهایی در عملکرد لمس 3 بعدی و... می شود. حالا کاربران قادر هستند اموجی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های مورد نظر خود را سریع تر از هر زمان دیگری پیدا نمایند. ظاهراً پنل جدیدی برای پیش بینی اموجی ها در نسخه iOS اپ SwiftKey در نظر گفته شده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

بدین طریق وقتی روی یک سری اموجی های منظم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ضربه بزنید این بخش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نیز به نمایش در خواهد آمد. مجموعه ای متشکل از 18 اموجی که با جمله شما مطابقت دارد پس از نوشتن چیزی توسط کاربر به صورت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پاپ آپ به نمایش در می آید و پس از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن تنها کاری که باید بکنید فشار دادن کلید اموجی مورد ظر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است.

علاوه بر این بسته ای جدید از تم ها به نام Oxygen به SwiftKey اضافه شده است. این تم ها رنگ های مختلفی همچون قرمز، نارنجی، زرد و... را در اختیار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاربران قرار می دهند. تمامی این تم ها که به رایگان در اختیار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گرفته اند را می توانید در منوی Design - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - واقع - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در گوشه سمت راست بالا پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

SwiftKey اعلام کرده است که با توجه به نظرات دریافت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده از سوی کاربران تصمیم گرفته است تا بازخورد لمسی را برای کاربران آیفون 7 و نسخه های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جدیدتر این دستگاه به ارمغان بیاورد. همچنین قابلیت سوایپ برای حرکت مکان نما (کرسر) نیز در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - واکنش بیشتری از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود نشان می دهد.

در طی این به روز رسانی که برای پلتفرم iOS انجام گرفته، پشتیبانی از 15 زبان دیگر نیز به SwiftKey اضافه شده است. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه کیبورد محبوب SwiftKey را برای پلتفرم iOS از طریق اپ استور دانلود نمایید و از آخرین امکانات اضافه شده به این اپ نهایت استفاده را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ببرید.

- تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone