🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39898.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از ویدیوهای HDR به اپلیکیشن اندرویدی گوگل کروم می آید

همان طور که می دانید محتوای ویدیویی HDR نسبت به ویدیوهای معمولی، کنتراست بالاتر و دقت رنگ بهتری را ارائه داده و کیفیت تصویر آن به طرز محسوسی برتر از نمونه های ساده است. اما ...

همان طور که می دانید محتوای ویدیویی HDR نسبت به ویدیوهای معمولی، کنتراست بالاتر و دقت رنگ بهتری را ارائه داده و کیفیت تصویر آن به طرز محسوسی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برتر از نمونه های ساده است.

اما برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پخش چنین محتوایی روی تلفن های هوشمند، علاوه بر پشتیبانی سخت افزاری موبایل و نمایشگر آن، سیستم عامل و اپلیکیشن های دستگاه نیز باید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توانایی پخش ویدیوهای HDR را داشته باشند که چنین امکانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از نسخه 7 به بعد در اندروید فراهم شده، اما هنوز اپلیکیشن های محدودی از آن پشتیبانی می کنند.

امکان پخش ویدیوهای HDR از اندروید 7 به بعد فراهم شده است

در حال حاضر تقریباً تمام پرچمداران اندرویدی بازار از نظر سخت افزاری و نرم افزاری (اندروید نوقا) امکان پخش ویدیوهای HDR را دارند اما فعلاً تنها نتفلیکس، Google Play Movies و یوتوب در میان نرم افزارهای پرکاربرد از فناوری مذکور پشتیبانی می کنند که بر اساس اخبار جدید، مرورگر گوگل کروم نیز به زودی قابلیت مورد نظر را دریافت خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بنا به دو ارجاع در ابزار ارتباطی «Chromium gerrit» (که امکان برقراری ارتباط میان توسعه دهندگان را فراهم می کند)، اپلیکیشن گوگل کروم در اندروید به زودی توانایی استخراج داده های ویدیویی HDR با فرمت 10 بیتی «VP9» را به دست آورده، و محتوای مورد نظر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را روی دستگاه هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند پخش خواهد کرد.

ارتقاء مورد بحث تجربه مشاهده ویدیوهای با کیفیت را فراهم خواهد کرد اما دو مشکل اساس بر سر راه آن وجود دارد؛ نخست کمبود محتوای ویدیویی HDR است که برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رفع آن، مانند فراگیری ویدیوهای 4K به زمان قابل توجهی نیاز خواهد بود.

عامل دوم هم سرعت اینترنت است چرا که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویدیوهای HDR نسبت به نمونه های معمولی حجم بیشتری دارند و در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نتیجه کاربر برای پخش آنها، پهنای باند بیشتری احتیاج خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شبنم نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام دوستان سایت ***** لباسشویی امرسان WM10،EW10000 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone