🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39900.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دستیار دیجیتالی گوگل به فیچرفون ها خواهد آمد

با وجود محبوبیت اسمارت فون ها، همچنان صدها میلیون نفر در جهان از فیچرفون ها (موبایل های غیرهوشمند و ساده) استفاده می کنند و به نظر می رسد که گوگل نمی خواهد این بازار پر ...

با وجود محبوبیت اسمارت فون ها، همچنان صدها میلیون نفر در جهان از فیچرفون ها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - (موبایل های غیرهوشمند و ساده) استفاده می کنند و به نظر می رسد که گوگل نمی خواهد این بازار پر رونق را از دست بدهد. ساعاتی پیش اهالی مانتن ویو نسخه سفارشی شده دستیار دیجیتالی خود یعنی گوگل اسیستنس را برای فیچرفون ها معرفی کردند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، این ورژن فعلا تنها در دسترس فیچرفون های هندی Reliance JioPhone بوده و عرضه جهانی آن هنوز مشخص نیست. JioPhone موبایلی اقتصادی با پشتیبانی از شبکه 4G و تحت سیستم عامل KaiOS، یک نسخه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سفارشی از سیستم عامل فایرفاکس، است که اوایل امسال عرضه شد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
JioPhone رایگان بوده و در صورت استفاده از طرح های مختلف کاربران می توانند آن ها را خریداری کنند. این موبایل در همکاری با گوگل ساخته شده است.

جالب اینجاست که خود JioPhone دارای دستیار صوتی با نام HelloJio است. برای آوردن دستیار گوگل به این موبایل ها، اهالی مانتن ویو مجبور شده اند گوگل اسیستنس را با صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA همگام کنند. البته اگر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چه رابط کاربری دستخوش تغییراتی شده اما ویژگی های کلیدی سرویس همچنان در نسخه فیچرفون ها حضور دارند.

احتمالا انتشار دستیار دیجیتالی گوگل برای JioPhone - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بیشتر شبیه به یک تست باشد. به همین خاطر ممکن است در آینده شاهد حضور گوگل اسیستنس روی فیچرفون های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دیگری باشیم. با توجه به آخرین گزارشات، در جهان 780 میلیون از فیچرفون ها برای انجام کارهای گوناگون به خصوص اینترنت استفاده می کنند. سهم بازار هند از این رقم 500 میلیون - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازنین نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
مرکز شما منطقه روستای حمامیان بوکان سرویس میده
پاسخ: بله در روستای حمامیان شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone