🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39901.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

میانگین قیمت موبایل های اپل از مرز 700 دلار عبور خواهد کرد

چند هفته ای از عرضه آیفون 10 به بازار می گذرد و بر اساس آمار موجود از موبایل های اپل، این محصول توانسته تنها در سه هفته اول 2 درصد از کل آیفون های فعال ...

چند هفته ای از عرضه آیفون 10 به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازار می گذرد و بر اساس آمار موجود از موبایل های اپل، این محصول توانسته تنها در سه هفته اول 2 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درصد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از کل آیفون های فعال را تشکیل دهد که این ضریب نفوذ با توجه به تعداد چند صد میلیونی آیفون های فعال در دنیا، رقم قابل توجهی است.

اپل تا کنون 15 میلیون نسخه آیفون 10 فروخته است

بنا بر گزارشات موجود، اپل تا کنون 15 میلیون آیفون X را به دست مشتریان رسانده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که 6 میلیون واحد از آن تنها در هفته «جمعه سیاه» فروخته شده. جالب است بدانید که کشورهای سنگاپور، دانمارک، سوئیس و ژاپن بیشترین استقبال را از آیفون 10 داشته اند و محصول جدید اپل در مناطقی که به مدل های بزرگتر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آیفون (پلاس) علاقه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مند بوده اند نیز فروش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خوبی را تجربه کرده است.

اطلاعات مورد بحث توسط مؤسسه تحلیل بازار «IHS Markit» منتشر شده و  به اعتقاد تحلیلگران این مرکز، در صورت ادامه روند حاضر، اپل در سال مالی جاری به لطف آیفون 10 بسیاری از رکوردها را خواهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شکست.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

لازم به ذکر است که حجم خرید اولیه آیفون X در ایالات متحده تقریباً به اندازه آیفون 8 پلاس بوده و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به راحتی آیفون 8 و 7 پلاس را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پشت سر گذاشته است. همچنین این محصول در ژاپن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته با آیفون 7 (پرفروش ترین موبایل اپل) برابری کند.

گفتنی است بنا به اظهارات تحلیلگران، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپل در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - صورت حفظ روند حاضر تا پایان سه ماهه آخر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال 2017 به رکورد فروش 88.8 میلیون واحدی دست خواهد یافت که اگر از این رقم مجموعاً 30 میلیون موبایل از مدل آیفون X باشند، میانگین قیمت آیفون های فروخته شده از رقم 700 دلار عبور خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone