🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39904.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بازگشت پس از یک سال سکوت؛ نسخه جدید VLC Player برای اندروید منتشر شد

اعضای تیم Videolabs، سازنده مدیا پلیر مشهور VLC، بالاخره بعد از یک سال سکوت خود را با انتشار یک به‌روزرسانی مهم برای این اپلیکیشن شکستند. این به‌روزرسانی برای نسخه اندروید VLC منتشر شده و می ...

اعضای تیم Videolabs، سازنده مدیا پلیر مشهور VLC، بالاخره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بعد از یک سال سکوت خود را با انتشار یک به‌روزرسانی مهم برای این اپلیکیشن شکستند. این به‌روزرسانی برای نسخه اندروید VLC منتشر شده و می توانید همین حالا آن را از گوگل پلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دریافت کنید.

برای شروع، VLC 2.5 پشتیبانی از Android Auto و ویدیوهای 360 درجه را به قابلیت هایش اضافه کرده. مضاف بر این اگر از کاربران اندروید اوریو باشید، حالا امکان استفاده از حالت تصویر در تصویر (PiP) را نیز خواهید داشت.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اما در کنار این قابلیت ها پشتیبانی از حالت های روز/شب و اکولایزر قابل شخصی سازی هم به VLC اضافه شده اند. همچنین حالا می توانید با ژست حرکتی جدید دابل تپ روی لبه های صفحه، ویدیوها را ده ثانیه به جلو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ببرید.

از دیگر تغییرات VLC Player - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای اندروید نیز می توان به مکانیزم جستجوی جدید و تعامل آن با دستیار گوگل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ناو اشاره کرد، ضمن این که رابط کاربری هم مطابق استانداردهای زبان طراحی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - متریال دستخوش تغییرات مثبتی شده است.

آخرین نسخه VLC Player برای اندروید از نظر عملکرد فنی هم بهینه سازی شده و حالا سریع تر از همیشه در دیوایس های شما اجرا می شود. برای دریافت این نسخه می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هومن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** لباسشویی زیرووات OZ-1599ST شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone