🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28826.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوشی منعطف با قابلیت تبدیل شدن به ساعت هوشمند؛ ایده جدید سامسونگ

سامسونگ یکی از نخستین شرکت هایی بود که موفق به تولید نسخه تجاری از گوشی های تاشو شد و دستاورد خود در این زمینه را با نام گلکسی فولد در جریان MWC 2019 به نمایش ...

سامسونگ یکی از نخستین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - شرکت هایی بود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - که موفق به تولید نسخه تجاری از گوشی های تاشو شد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - و دستاورد خود در این زمینه را با نام گلکسی فولد در جریان MWC 2019 به نمایش گذاشت. حالا به نظر می رسد که این شرکت قصد ماجراجویی های تازه ای را با کمک نمایشگرهای تاشو خود دارد چراکه جزئیات مربوط به طرح مفهومی گوشی منعطف سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده.

این طرح در واقع نمایشگری منعطف را به تصویر می کشد که می توان آن را به دور مچ دست پیچید و همزمان نقش تلفن و ساعت هوشمند را ایفا می کند.

جزئیات پتنت مربوط به گوشی منعطف سامسونگ که سال گذشته تسلیم اداره جهانی حقوق معنوی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - شده چند روز پیش منتشر گردید و همانطور که در بالا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - اشاره کردیم در آن به موبایلی اشاره شده که نمایشگری کشیده دارد و می توان آن را در یک جهت خم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - کرد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران

در مورد المان های طراحی هم باید بگوییم این دستگاه دربرگیرنده قفلی برای جلوگیری از رول شدن خودکار و ناخواسته دستگاه بعد از درآوردن آن است. در اسناد مربوط به پتنت گوشی منعطف سامسونگ نوار لغزنده باریکی در بخش پشتی دستگاه دیده می شود که می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - توان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - تنها با یک انگشت با آن کار کرد. تنها - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - کافیست این نوار لغزنده را فشار دهید تا از گوشی در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - حالت باز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - شده استفاده نمایید و نگران رول شدن آن هم نباشید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران

براساس جزئیات ذکر شده در این اسناد، هر دو طرف گوشی منعطف سامسونگ به تعدادی آهنربا مجهز شده اند که یکدیگری را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - جذب می کنند و به گوشی کمک می کنند که وقتی رول می شود شکل خود را حفظ نماید. همانطور که در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - تصاویر می بینید سامسونگ فضایی را در بخش پایینی بدنه این موبایل در نظر گرفته که ظاهرا پورت شارژ دستگاه را در خود جای خواهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - داد.

در عین حال بخش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - پشتی گوشی منعطف - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - سامسونگ را نوعی صفحه فولادی منعطف پوشانده و تعدادی لولای کوچک هم در سراسر بدنه اش به چشم می خورد که قابلیت رول شدن را برای آن به ارمغان خواهند آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone