🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28806.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی سفره چی؛ آشپزباشی

«سفره‌چی» حکم بازگشت گلیم گیمز را دارد. این استودیو که با ساخت آثار رانر «موتوری» و «هی تاکسی» به یکی از اولین توسعه‌دهندگانی تبدیل شد که توانست رکورد یک میلیون نصب فعال در کافه‌بازار را ...

«سفره‌چی» حکم بازگشت گلیم گیمز را دارد. این استودیو که با ساخت آثار رانر «موتوری» و «هی تاکسی» به یکی از اولین توسعه‌دهندگانی تبدیل شد که توانست رکورد یک میلیون نصب فعال در کافه‌بازار را بزند، برای مدتی از مسیر موفقیت‌هایش فاصله گرفت و حالا سفره چی این استودیو را به جایگاهی که از ابتدا انتظار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - داشتیم حداقل نزدیک‌تر کرده است.

بزرگترین برگ برنده سفره چی، تمرکز روی ویژگی است که معمولا سازندگان مدیریت رستوران‌داری کمی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - به آن توجه می‌کنند. در عناوین مشابه خیلی درگیر پخت و پز نیستید و نهایت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - با کلیک‌های ساده می‌توانید غذا را به دست مشتریان برسانید. در واقع بیشتر درگیر ارتقا محیط و تغییر دکوراسیون برای جذب - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - بیشتر مشتری‌ها هستید.

سفره چی بیشتر روی پختن غذا تمرکز کرده، در اینجا خودتان باید با گذاشتن مواد اولیه در ظروف مختلف غذا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - را آماده کنید. البته آن‌قدرها هم دست‌تان باز نیست اما همین که سفره چی تمام تمرکزش را روی مدیریت رستوران نگذاشته و توجه بیشتری به آشپزی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده، باعث شده تا بازی نسبت به کلیشه‌های این روزهای مدیریت حرف جدید-قدیمی برای گفتن داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان

از ترکیب «قدیمی جدید» استفاده کردم، چون قبلا و با بازی معروف ویندوز یعنی Purple Place نیز چنین چیزی را دیده بودیم اما سازندگان گوشی کمی این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - روزها به این ویژگی پرداخته‌اند. گلیم گیمز این بار مسیری قدیمی‌تر را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - پیش گرفته و این بهترین تصمیمی بود که سازنده برای سفره‌چی پیش گرفته است.

اما دومین ویژگی مثبت سفره چی که به نوعی کامل کننده همین تمرکز بیشتر سفره چی روی پخت و پز است، به حضور مرحله‌های گوناگون بازمی‌گردد. هر چه بیشتر پیش می‌روید، غذاهای متنوع‌تری درست - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کنید و نکته مهم‌تر اینجاست - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - در بازی رستوران‌های مختلفی با غذا‌های بیشتر نیز وجود دارد. در یکی از آن‌ها دیزی یا کوفته می‌پزید، در دیگری پیتزا و فست فودها.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان
در بازی با ارتقا وسیله‌های داخل آشپزخانه می‌توانید مشتری‌های وفادارتری داشته باشید.

اگرچه تفاوت بین رستوران‌ها زیاد نیست ولی این گستردگی المان‌ها و تزریق درست ویژگی‌های جدید به بازی باعث شده تا برای مدتی طولانی سفره چی جذابیتش را حفظ کند. «تکرار» بزرگترین مشکل بازی‌های مدیریتی است و سفره چی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - به لطف همین گستردگی بالای ویژگی‌ها و توجه بیشتر روی پخت و پز خیلی دیرتر به این مشکل می‌رسد.

چند روز پیش کافه‌بازار نامزد‌های بهترین بازی‌ سال 97 فروشگاه خودش را منتشر کرد که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - در میان آن‌ها، ساخته استودیوی معروف - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - گلیم‌گیمز نیز دیده می‌شود. سفره چی اثر جذابی است و برای کسانی که به دنبال یک تجربه جذاب از مدیریت رستوران‌داری هستند، بد نیست نیم نگاهی به بازی بیاندازد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان

سفره چی (بازی آشپزی ایرانی)

سازنده: گلیم گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 66.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone